jaaaa, op een pootjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef Adelante het volgende:
Karel
vooral die ninja-karate-move als ie naar buiten gaat
Heuy, waar blijft dat Ninatopic?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef Judeljuud het volgende:
Awwww!!![]()
Zo lief ook dat ze gewoon over elkaar heen liggen te slapen...
Nou, speciaal voor jou heb ik dan toch maar een topic aangemaakt. Ik voelde me ook erg bezwaard steeds maar vragen te stellen in jouw en Locician's topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, waar blijft dat Ninatopic?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is ook een dondersteen. Hij geeft Stuit een zetje van datzelfde stoepje af en neemt vervolgens zelf het loopplankje en gaat Stuit gewoon staan uitmiauwen![]()
ja, totdat ie er zat van heeft en ineens zijn kleine klauwen in je zetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, op een pootje![]()
Daar moet ook wel iets leuks uit te soepen zijn.
Karel is trouwens zoooo lief. Dan gaat ie op de bank zitten als een grote kat.
Laat zich tegen je aan vallen. en kijkt dan omhoog met zo'n smeltblik.![]()
dat is dan wel weer humor, vooral ook omdat je al aangeeft dat stuit niet de snelste is, dus die heeft het niet eens door danquote:Het is ook een dondersteen. Hij geeft Stuit een zetje van datzelfde stoepje af en neemt vervolgens zelf het loopplankje en gaat Stuit gewoon staan uitmiauwen![]()
quote:
Teveel gewoon. Ben net de pics aan het uploadenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef kauwkikker het volgende:
en? zijn er nog kodak-momenten geweest?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef SnowCockroach het volgende:
Aaah.![]()
Blijft 'ie ook gewoon Stuitje heten?![]()
Mooie omschrijving....'geneutraliseerd'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Dinsdag 22 mei wordt Purrr geneutraliseerd
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven leuk(en gelukkig maar, het zou ook zo lullig zijn als ze er na een maand al op achteruitgingen qua schattigheidsfactor
)
Dat doorverbinden deed je trouwens heel aardig voor een beginner!!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]wellicht word ik ooit nog een secretaresse. Zat er wel eerst een knopje naast. Maar daar heb jij niks van gemerkt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef nokwanda het volgende:dus je denkt dat het met mijn secretariele vaardigheden ooit nog wel goed komt?
Je bedoelde de foto waarop ie mijn nageslacht aan het mollen is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Mich92 het volgende:
Wat zijn ze al groot geworden!
Kareltje ligt zo schattig op die ene foto.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelde de foto waarop ie mijn nageslacht aan het mollen is?
ja.. schattig, he!![]()
wat zijn ze schattig weer!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef nokwanda het volgende:
weer een update
Stuit de sloper
[afbeelding]
[afbeelding]
Mudhle ntombazana. Ze weet gewoon dat ze een knappe meid is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het leukst is ze als ze helemaal in katzwijm ligt
[afbeelding]
Kay met (in/op) haar maat
[afbeelding]
Karel... kleine donder met zijn geinponem
[afbeelding]
[afbeelding]
En zie hier het fenomeen: de poezeborrel.
Iedere kat in dit huis weet in no-time wat de poezeborrel is. (inmiddels verplaatst van het raam naar de mensenborrels op het haardplateau)
Ooit kreeg ik een vierkante vaas waar ik knikkers en zo'n glazen visje in deed. Een van de poezen bedacht dat het daaruit beter drinken was dan uit een bakje. Daarna volgde iedereen. Sindsdien is er een paar keer per dag een opstopping bij de poezeborrel, zoals het ding is omgedoopt.
Iedere nieuweling nam het gelijk over. Nu dus Kay als eerste der kitjes
[afbeelding]
Ik ben er inmiddels achter van wie die was. Via via. Mijn buren hadden ook last van hem. Ook daar sloop ie telkens binnen. Zij zetten hem buiten maar hij bleef het slaapkamerraam binnenkomen als ie de kans maar kreeg. Hij was van mesne die er blijkbaar de helft van het jaar niet zijn en die ervanuit gingen dat ie wel aan zijn kostje zou komen. Dat deed ie dus ook. Inbreken bij buren en daar mee-eten of de vissen uit de vijver van de buren vangen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de paps, Nok?
Hoe herkenbaar dit. Bij mij is de borrelbak een grote vaas met 2 waterplantjes erin. Soms zien ze het aan als extra groenten en plukken ze er blaadjes vanafquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef nokwanda het volgende:
weer een update
En zie hier het fenomeen: de poezeborrel.
Iedere kat in dit huis weet in no-time wat de poezeborrel is. (inmiddels verplaatst van het raam naar de mensenborrels op het haardplateau)
Ooit kreeg ik een vierkante vaas waar ik knikkers en zo'n glazen visje in deed. Een van de poezen bedacht dat het daaruit beter drinken was dan uit een bakje. Daarna volgde iedereen. Sindsdien is er een paar keer per dag een opstopping bij de poezeborrel, zoals het ding is omgedoopt.
Iedere nieuweling nam het gelijk over. Nu dus Kay als eerste der kitjes
[afbeelding]
oei!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef nokwanda het volgende:
Net de DA gebeld om te vragen hoe het met Purrr was.
Het ging wel. Ze was net pas bijgekomen en had de oogjes net open. Ze had niet veel fut nog. Ik heb afgesproken dat ik haar om 4 uur kom halen en dat ze me bellen als ze zelf eerder de boel bijmekaar gilt omdat ze onrustig is.
De DA zei dat ze erg magertjes is (ja....duh... alsof ik dat niet had gemerkt) en geeft speciaal voer mee met extra energie.
En een antibioticum en iets tegen de diarree. Er is wel iets raars aan de hand. Ze had vocht in haar buik. Daar zit dus iets niet lekker. Ik vond al wel dat ze wel heel erg stonk de laatste dagen en ik merkte op dat ze aan de dunne was.
Ik hoop dat dit goed gaat. ik maak me zorgen om haar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:09 schreef nokwanda het volgende:
Ze was wel blij ja. En thuisgekomen is ze gelijk lekker buiten gaan zitten en heeft ze van het krachtvoer gegeten. Honger als een paard.
Daardoor leek het andere drama aan haar voorbij te gaan.
De buuf vond een katje en gaf dat aan Joel. Haar man is astmatisch en kan echt geen kat in huis hebben. Ze vond het kitten (van tussen de 10 en 12 weken) op straat, bang voor auto's en alles. Ze dacht dat wij wel wisten wat we ermee aan moesten.
Ik dacht: okay... ga ik als een razende een nieuw tehuis voor hem zoeken en anders de instanties inschakelen. Maar hier ging het niet met de kitjes. Ze waren al over de zeik omdat Purrr er niet was. en toen omdat Purrr thuis kwam en naar DA rook. Een geblaas en gedoe.
Dus... ik zet het katje op de logeerkamer waar Joel al eten en drinken had neergezet. Intussen wilde ik me even op Purrr gaan richten.
Opeens: kletter de kletter. meeeoowww. Kitten uit het raam gesprongen. Bloedneus. Zat verdwaasd te kijken terwijl het bloed uit het kleine neusie spatte.
Beestje kalm gekregen en daarna op schoot getild en daar gehouden. Dierenambulance gebeld. Ze hebben het beestje opgehaald. Intussen was het neusje wel weer in orde en was ie rustig.
Mooi klein zwart katertje met een siamees kopje.
Maar ja.... kan gewoon niet meer dieren aan nu. We komen nu al nauwelijks rond.
Welk deel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef kissy het volgende:
ik vind dat zoooo zielig......
Dat allemaal dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welk deel?
Ik vond Purrr zielig, de verwarring van de kitjes ook, het vreemde kitje op straat ook al. En dat ie uit het raam sprong en een bloedneusje had helemaal. Dat ik hem niet kon houden vond ik ook niet echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |