Mooie omschrijving....'geneutraliseerd'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Dinsdag 22 mei wordt Purrr geneutraliseerd
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven leuk(en gelukkig maar, het zou ook zo lullig zijn als ze er na een maand al op achteruitgingen qua schattigheidsfactor
)
Dat doorverbinden deed je trouwens heel aardig voor een beginner!!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]wellicht word ik ooit nog een secretaresse. Zat er wel eerst een knopje naast. Maar daar heb jij niks van gemerkt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef nokwanda het volgende:dus je denkt dat het met mijn secretariele vaardigheden ooit nog wel goed komt?
Je bedoelde de foto waarop ie mijn nageslacht aan het mollen is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Mich92 het volgende:
Wat zijn ze al groot geworden!
Kareltje ligt zo schattig op die ene foto.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelde de foto waarop ie mijn nageslacht aan het mollen is?
ja.. schattig, he!![]()
wat zijn ze schattig weer!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef nokwanda het volgende:
weer een update
Stuit de sloper
[afbeelding]
[afbeelding]
Mudhle ntombazana. Ze weet gewoon dat ze een knappe meid is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het leukst is ze als ze helemaal in katzwijm ligt
[afbeelding]
Kay met (in/op) haar maat
[afbeelding]
Karel... kleine donder met zijn geinponem
[afbeelding]
[afbeelding]
En zie hier het fenomeen: de poezeborrel.
Iedere kat in dit huis weet in no-time wat de poezeborrel is. (inmiddels verplaatst van het raam naar de mensenborrels op het haardplateau)
Ooit kreeg ik een vierkante vaas waar ik knikkers en zo'n glazen visje in deed. Een van de poezen bedacht dat het daaruit beter drinken was dan uit een bakje. Daarna volgde iedereen. Sindsdien is er een paar keer per dag een opstopping bij de poezeborrel, zoals het ding is omgedoopt.
Iedere nieuweling nam het gelijk over. Nu dus Kay als eerste der kitjes
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |