quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef lizzyames het volgende:
Wat!! Ben je gecrashed??Ga ik even gauw op desktop kijken of je al afgetikt bent
![]()
Deze dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef Incolumis het volgende:
de kroontjes zijn al klaar en te koop voor 10L
Leuk dingetje..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef Incolumis het volgende:
de kroontjes zijn al klaar en te koop voor 10L
heb dit effe geprobeerd, geeft wel een apart effect:quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Incolumis het volgende:
hmmm betere lighting in 1.15:
http://torley.com/be-luminous-enjoy-with-renderglow-true
Je boxen staan niet meer in Fok! :quote:
mja sorry maar ik zat te msn-en met mijn vriendin die inmiddels al weer ex is. dus ik hoop dat je kunt begrijpen dat ik effe wat anders aan mijn kop hadquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je boxen staan niet meer in Fok! :
Niet zo gek ook ... zo'n billboard voor de ingang
gaf het aan en biedt ruimte aan voor spullen > jij druk met IM > ik return uur later boel
O_O Dat gaat rap bij jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 06:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja sorry maar ik zat te msn-en met mijn vriendin die inmiddels al weer ex is. dus ik hoop dat je kunt begrijpen dat ik effe wat anders aan mijn kop had
Dat zat ik nou ook te denkenquote:
Komt wel, gewoon blijven proberen en vragen als je die hebt. RL heb je toch ook overleefd?quote:Op zondag 29 april 2007 19:13 schreef Wiehoe het volgende:
Second life1x geprobeerd, snapte er nog niet veel van.
nou jij was er aan het einde van de middag zeker niet bij?quote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Edap het volgende:
Fok!Cafe
[afbeelding]
Allemaal in de weer voor Koninginnedag.Gezellige sfeer. Leuk!
![]()
![]()
1 keer geprobeerdquote:Op zondag 29 april 2007 19:13 schreef Wiehoe het volgende:
Second life1x geprobeerd, snapte er nog niet veel van.
het lastigste is dat ze onverwachte manoeuvres maken, ze lopen ze minuten rechtdoor, jij er vrolijk naast en plots staan ze in een winkel en loop jij nog rechtdoorquote:Op maandag 30 april 2007 16:21 schreef Incolumis het volgende:
lol
Ja ik had geen slachtoffer dus ik denk ik maak er wel eentjequote:Op maandag 30 april 2007 16:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Lizzy heeft een Ambulance gekocht, tweede manoeuvre en ik lag onder de wielen![]()
Geen probleem hoor, je mag vaker over mij heen rijden, altijd goed om te weten dat er een ambulance in de buurt isquote:Op maandag 30 april 2007 16:54 schreef lizzyames het volgende:
[..]
Ja ik had geen slachtoffer dus ik denk ik maak er wel eentje![]()
![]()
Nee ikke niet, ik ben hartstikke offlinequote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn jullie ?
Niet in de fok bar he ?
quote:
Thuis! Waar anders?quote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn jullie ?
Niet in de fok bar he ?
Heb ik weer wat gemist?quote:Op zondag 29 april 2007 21:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou jij was er aan het einde van de middag zeker niet bij?
well its a hard and lonely job, but somebody has got to do itquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Maringo het volgende:
ach ik neem de eer wel op me om de eerste post van mei te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |