En op help eilandquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef EvilDucky het volgende:
Dat staat in een tutorial op de site van Linden Labs..
hypermemoryquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:03 schreef lizzyames het volgende:
Heb ik dat weer, installeer je alles op die nieuwe laptop, kom ik sl niet op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Windows Vista met een ati mobility radeon x1400 hypermemory..... MOET TOCH LUKKEN????
hoezo? ik snap er geen ene donder meer van? ligt het aan dat hypermemory?quote:
hypermemory is geen echt geheugen, het neemt het geheugen af van je normale ramquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:05 schreef lizzyames het volgende:
[..]
hoezo? ik snap er geen ene donder meer van? ligt het aan dat hypermemory?
Dat had je niet moeten zeggen....quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef bobjuh het volgende:
Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan.
Of naar een plastisch chirurg
quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef bobjuh het volgende:
Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan.
Of naar een plastisch chirurg
hmmm, misschien had ik moeten beginne met "We hebben tegenwoordig een zwembad"..quote:
=_= 'k geloof er nix vanquote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Metsel het volgende:
Mensen.. WE hebben tegenwoordig een zwembad!! Erg cool ding.. en GROOT!!
hmm.. moet ik me zorgen gaan maken dat een bepaalde bouwer weer van alles verwijderd heeft?quote:
Hey Roberto!quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Roberto9876 het volgende:
![]()
ECHT WEL
:):):)
![]()
![]()
Niets mis mee met die pool
Hoe heb ik deze post kunnen missen?quote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef Googolplexian het volgende:
^^ geen zorgen hoor. Als ie dat heeft gedaan snijd ik z'n virtuele ballen eraf.
Barretje is ook bijna klaar aldaar
De bouwer heeft gezorgd voor wat extra prims..quote:Op maandag 23 april 2007 12:52 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Hoe heb ik deze post kunnen missen?
Me Onze bar!!![]()
Ik had em al opgegeven toen ik de resterende prims zag.
quote:Renault gaat virtueel in Second Life
Het Renault F1 team heeft laten weten dat het binnenkort een virtuele tegenhanger zal creëren op Second Life, een internetspel dat mensen toelaat een tweede en virtueel leven op te bouwen.
Via de basis op Second Life hoopt Renault de fans dichter bij de sport te brengen door ze een blik achter de schermen te geven bij een team dat kampioenschappen heeft gewonnen. Zo moet de toewijding, technologie en het teamwork die achter een succes staan duidelijk worden.
Bezoekers zullen virtuele teamleden worden op een basis die vijf keer zo groot zal zijn als Manhattan. Het Renault team probeert al een tijdje om mensen dichter bij de sport te brengen en geeft bvb live telemetrie gegevens vrij op internet.
Ik vind 24 uur nog kort. Niet iedereen kan er zomaar elke dag zijn, dus 72 uur vind ik normaler.. Maar hoe je dat dan weer hard kan maken binnen SL is dan maar weer de vraag. Tis nou niet dat je een contract hebt ofzo.quote:
Contracten in SL zijn geen cent waard, je bent rechtenloos. Dus het feit dat hij je een PM stuurt is al heel wat. De nieuwe eigenaar heeft namelijk neits te maken met de oude eigenaar en zijn huurders. Dat is het probleem van de oude eigenaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik vind 24 uur nog kort. Niet iedereen kan er zomaar elke dag zijn, dus 72 uur vind ik normaler.. Maar hoe je dat dan weer hard kan maken binnen SL is dan maar weer de vraag. Tis nou niet dat je een contract hebt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |