abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48252952
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik had mooie spullen gekocht, en kwijtgeraakt door de lag, weg uit mijn inventory.
Nu maar meteen een bugreport van missing items ingevuld en kijken hoe ze er mee omgaan.
Succes. Geef je weinig hoop .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_48253543
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef EvilDucky het volgende:

[..]

Nergens last van gehad, maar dat is misschien omdat ik de hele avond op een plek ben gebleven. Heb wel veel mensen meerdere keren zien crashen.
Gisteren viel echt de een na de ander uit ja. Ze gingen met bosjes tegelijk. In Fok!Cafe was de lag trouwens niet heel erg, maar wel meer dan normaal. Ik had packet loss van 15% ongeveer.
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
  donderdag 12 april 2007 @ 15:05:32 #23
58134 Edap
Fok! / Code415 Fotograaf
pi_48256842
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef Metsel het volgende:

[..]

Gisteren viel echt de een na de ander uit ja. Ze gingen met bosjes tegelijk. In Fok!Cafe was de lag trouwens niet heel erg, maar wel meer dan normaal. Ik had packet loss van 15% ongeveer.
Het was idd k*t gisteren. Crashes en als je dan ergens was, behalve het Fok!Cafe, dan kon je de toetsen vastlijmen maar er bewoog niets, ja een rondje draaien om je eigen as, dat was alles. En dan opeens worden alle 'gebufferde' handelingen uitgevoerd... en dat kun je niet eens stoppen.
Ik moet zeggen dat het met de dag slechter aan het worden is. Hoe lang kunnen ze dit nog volhouden. Mss toch maar wat minder mensen gelijktijdig online, meer een krachtigere servers enz...

En dan kom je uit eindelijk in het Fok!Cafe aan en... daar loopt alles vrijwel normaal.

Het wordt er niet leuker op zo..... .
--- "This message sent with 100% recycled electrons" ---
SL foto's on: http://www.flickr.com/photos/edap
----------------------------------------------------------------------
  donderdag 12 april 2007 @ 17:03:48 #24
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_48260326
Mijn videokaart heeft de geest gegeven, snik. Misschien was Second Life iets teveel voor het dingetje Maar goed, ik ga nu voor de XFX Geforce 7600 GS 512mb, dus dan moet het weer gaan als een tiet

Oh jah, ik heb de paaseieren zoektocht in Qmusic City gewonnen Gratis appartement voor een maand
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 12 april 2007 @ 17:06:19 #25
64781 bonke
pipo koeie
pi_48260416
goh

weinig last gehad gister
1 keer een crash maar das normaal
pies on joe toe
pi_48262761
Ow...ik wist niet dat hier ook een topic voor bestond. Ik heb ook een SL account, alleen heb ik nog niet al te veel tijd gehad om er ook daadwerkelijk wat mee te doen. Mijn SL naam is Rikky Bonetto, al was dat niet uit vrije keus, een handvol eerder geprobeerde namen bleek al bezet te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48262893
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef Hathor het volgende:
Ow...ik wist niet dat hier ook een topic voor bestond. Ik heb ook een SL account, alleen heb ik nog niet al te veel tijd gehad om er ook daadwerkelijk wat mee te doen. Mijn SL naam is Rikky Bonetto, al was dat niet uit vrije keus, een handvol eerder geprobeerde namen bleek al bezet te zijn.
Hee bonke, familie van je?
Geeft niks hoor, ik begrijp meestal ook niks van mezelf
pi_48264254
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_48268296
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef lizzyames het volgende:

[..]

Hee bonke, familie van je?
Nah, ik denk dat je er wel meer van dezelfde naam tegenkomt, net als in FL.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 13 april 2007 @ 01:14:04 #30
58134 Edap
Fok! / Code415 Fotograaf
pi_48277921

Don en Nicole. Fasinerend..

Dikke vette Edap zit Jade en Long in het dans-vaarwater...
--- "This message sent with 100% recycled electrons" ---
SL foto's on: http://www.flickr.com/photos/edap
----------------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')