Hee bonke, familie van je?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef Hathor het volgende:
Ow...ik wist niet dat hier ook een topic voor bestond. Ik heb ook een SL account, alleen heb ik nog niet al te veel tijd gehad om er ook daadwerkelijk wat mee te doen. Mijn SL naam is Rikky Bonetto, al was dat niet uit vrije keus, een handvol eerder geprobeerde namen bleek al bezet te zijn.![]()
Nah, ik denk dat je er wel meer van dezelfde naam tegenkomt, net als in FL.quote:
Het is dat je een aardige dikke vette duitser bent anders was je al je kameraden van 14-18 achterna gegaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Edap het volgende:
[afbeelding]
Dikke vette Edap zit Jade en Long in het dans-vaarwater...![]()
Waar in godsnaam was IK vanmiddag?????quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef lizzyames het volgende:
Super Evy en Maringoveel rijplezier
![]()
Heerlijk weertje he, ook bij Fok was het warm, lekker bakken in het zonnetje![]()
[afbeelding]
Bonke werd wel heel rood trouwens ineens
Ik had nog zo gewaarschuwd, smeer je toch in
![]()
Neem je tijd Maringo, het Cafe wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:52 schreef Maringo het volgende:
Mja Maandag gaat dus weer niet door, dit vanwege RL omstandigheden, nou kan ik hem wel door laten gaan, aar had al wel begrepen dat jullie het prettig vonden als ik er ook bij zou zijnword dus minstens weer een week later.
Ja had ik (weet ff nu niet meer wat er op stond, kan ook ff niet meer kijken, laptop geconfisceerd door wederhelft)quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:06 schreef EvilDucky het volgende:
Edah heb je eigenlijk de tekst op onze rug gelezen?
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je tijd Maringo, het Cafe wordt steeds leuker
300 replies duurt elke topic, dan wordt een nieuwe gemaaktquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef peer_boy het volgende:
ff een ordinaire tvp
en ik maar denken wat is het toch rustig in deel 13![]()
Ehm jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef longinus het volgende:
Ook grappig is : were moving to a lag free enviroment
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:06 schreef EvilDucky het volgende:
Edah heb je eigenlijk de tekst op onze rug gelezen?
Dat staat er ook en volgens mij moet het zijn:quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:20 schreef Edap het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij staat er: I think you want too![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |