quote:
Dear eBay Member,
Are you ready to be successful?
If so, this might be the most important eBay auction you'll ever visit.
Let me explain why:
When I was eighteen years old I experienced some sudden severe health problems and had heart surgery shortly after. I was unable to drive and do physical labor for about six months. I desperately needed a job to provide for my family during this time, but being unable to drive, I was in a very tough situation. I knew I always wanted to start my own business at some point in life, I just didn't think it would be this soon. The surgery forced me to act immediately. It was then that I decided to make my first website and I have made several more, extremely profitable websites since. In fact, I've been interviewed on several "success story" websites regarding the success of my business.
Now, I know you're probably skeptical. That's normal and healthy. Let me give you three good reasons I can back up what I claim:
Reason one: I have the steps to success others won't tell you and provide detailed instructions on how to make it big. Many Internet Marketing "gurus" give you just enough information to get started, but right where it counts, right where the money is made, they reduce their instructions to generic descriptions. Since I am not unwilling to share my keys to personal success you will be provided with specific instructions containing detailed descriptions from beginning to end.
Reason two: I want to provide you with the same steps that led me to success. If I can be successful, I can give you the blueprint, and show you how to copy my formula to success.
Reason three: I believe people have the right to do something valuable with their time instead of going to dead end jobs day in and day out. You'll find I am completely honest in my Program and if you commit the time and dedication you too can be a success.
Here is a summary of the benefits you receive:
* You'll receive the complete program and necessary tools on CD Rom. These tools cost over $2,000.00 to create!
* I lead you step-by-step through the process.
*There's no guesswork, you're never in the dark.
*I lay it all on the line, unlike some of those marketing "gurus", there's no holding back by me.
*You'll learn EVERYTHING it takes to be successful, not 50%, 75%, or 95%, but 100%!
*You'll receive unlimited support from me personally.
* You're never alone during this process. Have a question? Just ask, and I'll personally respond to you!
* Access to me personally via email and instant message software
Don't take my word for it! Listen to what my customers say!
Testimonial:
"Just received your report. Wow! That's the first truly detailed report I've ever read. It's written in a very basic "Fill the blanks in this way, dummy." format, so anyone can understand. I'm impressed!"
Testimonial:
"Are you INSANE?!?!?! I have NEVER seen such a detailed report, for such a small amount of money in my entire life!
In case there's any doubt, I'm a HAPPY CAMPER! Happy Camper than I bought this indeed!"
Testimonial:
"I bought the report too and I think Josh has put a very thorough report together."
Testimonial:
"May I say that you have done one heck of an amazing job with that report. It is not only indepth and technical but it is exactly what I need."
Testimonial:
"It is WELL worth the money he is asking. This is the most detailed plan I have ever purchased-no filler or generalities."
More Testimonials in my Feedback at the end of this letter!
Warning: Do NOT buy any product claiming to show you how to make money online unless it meets the following 3 criteria.
I want to give you 3 criteria or elements you absolutely, positively must have in any solution you obtain:
* The information you're purchasing must be put together by someone who is actually making it big! No pretenders!
* The information must go into EXACT detail on what it takes to be successful. Generic descriptions will not do!
* You must have a full support system in place. Anyone can sell you an eBook, you need someone dedicated to your success, to answer ANY questions you have about building your business!
You get at least 50 times your money's worth!
How much is a program detailing the steps needed to earn $70k/year worth? 1 months earnings ($5,800)? Perhaps even more?
You'll have personal access to me for any questions you may have along the way. Many of the "gurus" charge hundreds of dollars PER HOUR for this alone!
In summary, here's what you get with the my program:
You get the complete program on CD Rom, this details step-by-step, how to go from zero, to $70k/year online. You'll receive the necessary tools on CD Rom. These tools cost over $2,000.00 to create! You'll also have unlimited personal support from myself. I'll be directly answering any questions you have regarding the building of your business!
If you respond right away, you pay only $19.95!
This is an extremely limited opportunity. Because I'll be working directly with each member of my program, I've made a limited number of positions available. Once they are gone, I can't guarantee I'll list another auction. This may be my last auction!
Act immediately and receive the following bonus
Since I know it's 100% to your benefit to act right away, I want to sweeten the pot and give you every possible reason to say YES today! If you respond immediately, you'll also receive the following:
Unlimited updates - We all know the internet changes rapidly. Any time I update my program, you have access to the updated version at NO ADDITIONAL cost!
You can't lose with my 100%, iron-clad, money back guarantee!
Your satisfaction is assured through my no risk, no-questions-asked, 100% iron-clad money back guarantee. If for any reason, you aren't thrilled and satisfied with my product I'll refund 100% of your purchase price. No hard feelings.
Don't decide now if my Program is for you. Just get it and try it out. If it doesn't deliver everything I say and more, you can get every dime of your money back under my iron-clad guarantee. You have nothing to lose and everything to gain.
To join my program just place your order now. I look forward to personally working with you!
To your success,
Office Map
P.S. Remember, the positions available are extremely limited! I can only guarantee you a spot in my program if you order right away. So don't delay. Act now!
P.P.S. As this letter concludes, visualize opening up your mailbox, and receiving your first BIG check.
quote:
Beste Lid eBay, Bent u bereid succesvol te zijn? Als zo, zou dit de belangrijkste veiling eBay kunnen zijn u ooit zult bezoeken. Laat me verklaren waarom: Toen ik was ervoer achttien jaar van oude I sommige plotselinge strenge gezondheidsproblemen en had binnenkort daarna hartchirurgie. Ik kon fysieke arbeid drijven en doen niet ongeveer zes maanden. Ik had desperately een baan nodig om mijn familie tijdens dit keer te voorzien, maar niet kunnend drijven, was ik in een zeer taaie situatie. Ik wist ik altijd mijn eigen zaken op wat punt in het leven wilde beginnen, dacht ik enkel niet het spoedig dit zou zijn. De chirurgie dwong me om onmiddellijk te handelen. Het was toen dat ik besliste mijn eerste website te maken en ik verscheidene meer, uiterst voordelige websites sindsdien heb gemaakt. In feite, ben ik geïnterviewd op verscheidene websites "van het succesverhaal" betreffende het succes van mijn zaken. Nu, weet ik u waarschijnlijk sceptisch bent. Normaal en gezond dat. Laat me u drie goede redenen geven ik kan steunen wat ik eis: Reden: Ik heb de stappen aan succes anderen niet u zullen vertellen en geen gedetailleerde instructies op hoe te om het groot te maken zullen verstrekken. Vele Op de markt brengende "gurus" van Internet geven u enkel genoeg begonnen te worden informatie, maar juist waar het telt, juist waar het geld wordt gemaakt, verminderen zij hun instructies tot generische beschrijvingen. Aangezien ik niet onwillig ben om mijn sleutels aan persoonlijk succes te delen zal u van specifieke instructies worden voorzien die uitvoerige beschrijvingen van het beginnen bevatten te beëindigen. Reden twee: Ik wil u van de zelfde stappen voorzien die me tot succes leidden. Als ik succesvol kan zijn, kan ik u de blauwdruk geven, en u tonen hoe te om mijn formule aan succes te kopiëren. Reden drie: Ik geloof de mensen het recht hebben iets te doen waardevol met hun tijd in plaats van het gaan naar de dode dag van eindbanen binnen en dag uit. U zult vinden ik in mijn Programma volledig eerlijk ben en als u de tijd en de toewijding begaat u ook een succes kunt zijn. Hier is een samenvatting van de voordelen u ontvangt: * U zult het volledige programma en de noodzakelijke hulpmiddelen op CD-ROM ontvangen. Deze hulpmiddelenkosten meer dan $2,000.00 om te creëren! * Ik leid u stap voor stap door het proces. * Daar geen is guesswork, u nooit in dark. * Ik leg het allen op de lijn, in tegenstelling tot sommige van die op de markt brengende "gurus", daar geen het tegenhouden door me. * U zult ALLES leren het om succesvol neemt te zijn, niet 50%, 75%, of 95%, maar 100%! * U zult onbeperkte steun van me persoonlijk ontvangen. * U bent nooit alleen tijdens dit proces. Heb een vraag? Vraag enkel, en ik zal persoonlijk aan u antwoorden! * Toegang tot me persoonlijk via e-mail en onmiddellijke berichtsoftware ******************* Neem mijn woord voor het niet! Luister aan wat mijn klanten zeggen! Testimonial: "Ontving enkel uw rapport. Wow! Dat het eerste echt gedetailleerde rapport dat ik ooit heb gelezen. Het wordt geschreven in zeer basis "vult op deze wijze de spaties, proef." het formaat, zodat iedereen kan begrijpen. Ik ben geïmponeerd!" Testimonial: "Bent KRANKZINNIG u?!?!?! Ik heb NOOIT een dergelijk gedetailleerd rapport, voor een dergelijke kleine hoeveelheid geld in mijn volledig leven gezien! Voor het geval dat daar om het even welke twijfel, ik een GELUKKIGE KAMPEERAUTO ben! Gelukkige Kampeerauto dan inderdaad kocht ik dit!" Testimonial: "Ik kocht ook het rapport en ik denk Josh een zeer grondig rapport." heeft uitgewerkt Testimonial: "Mag ik zeggen dat u één heck van een verbazende baan met dat rapport hebt gedaan. Het is niet alleen diepgaand en technisch maar het is precies wat de behoefte van I." Testimonial: "Het is het geld de moeite waard hij vraagt. Dit is het meest gedetailleerde plan ik ooit kopen-geen vuller of algemeenheden."heb Meer Testimonials in mijn Terugkoppeling aan het eind van deze brief! ******************* Het waarschuwen: Koop geen product eisend om u te tonen hoe te om geld online te maken tenzij het aan de volgende 3 criteria voldoet. Ik wil u 3 criteria of elementen geven u absoluut, moet positief in om het even welke oplossing hebben u verkrijgt: * De informatie u koopt moet door iemand worden samengebracht die het eigenlijk groot maakt! Geen pretenders! * De informatie moet in NAUWKEURIG detail gaan op wat het om succesvol neemt te zijn. De generische beschrijvingen zullen niet doen! * U moet een volledige steunsysteem op zijn plaats hebben. Iedereen kan u verkopen een eBook, u iemand gewijd aan uw succes, wenst om OM HET EVEN WELKE vragen te beantwoorden u over de bouw van uw zaken hebt! U wordt minstens 50 keer uw geld met een waarde van! Hoeveel is een programma detaillerend de stappen nodig om $70k/jaar met een waarde van te verdienen? 1 maandeninkomens ($5.800)? Misschien zelfs nog meer? U zult persoonlijke toegang tot me voor om het even welke vragen hebben u langs de manier kunt hebben. Veel van "gurus" rekenen honderden dollars PER UUR voor dit alleen aan! Samenvattend, hier wat u met het mijn programma krijgt: U krijgt het volledige programma over CD-ROM, stap voor stap detailleert dit, hoe te te gaan van online nul, aan $70k/jaar. U zult de noodzakelijke hulpmiddelen op CD-ROM ontvangen. Deze hulpmiddelenkosten meer dan $2,000.00 om te creëren! U zult ook onbeperkte persoonlijke steun van mij hebben. Ik zal direct om het even welke vragen beantwoorden u betreffende de bouw van uw zaken hebt! Als u rechtsweg antwoordt, u loon slechts $19.95! Dit is een uiterst beperkte kans. Omdat ik direct met elk lid van mijn programma zal werken, heb ik een beperkt aantal posities ter beschikking gesteld. Zodra zij zijn gegaan, kan ik waarborgen niet ik van een andere veiling een lijst zal maken. Dit kan mijn laatste veiling zijn! Handel onmiddellijk en ontvang de volgende bonus Aangezien ik het weet is het 100% aan uw voordeel om rechtsweg te handelen, wil ik de pot zoeten en u elke mogelijke reden geven JA vandaag te zeggen! Als u onmiddellijk antwoordt, zult u ook het volgende ontvangen: Onbeperkte updates - wij allen kennen snel de Internet veranderingen. Wanneer ik mijn programma bijwerk, hebt u toegang tot de bijgewerkte versie aan GEEN EXTRA kosten! U kunt met mijn 100% verliezen niet, streng, geld achterwaarborg! Uw tevredenheid wordt verzekerd door mijn geen-vraag-gevraagd nrrisico, 100% strenge geld achterwaarborg. Als om om het even welke reden, u aren't opwond en met mijn product tevredenstelde zal ik 100% van uw aankoopprijs terugbetalen. Geen hard gevoel. Beslis niet nu als mijn Programma voor u is. Word het enkel en probeer het uit. Als het alles niet levert zeg ik en meer, u kunnen elke dime van uw geldrug onder mijn strenge waarborg krijgen. U hebt te verliezen niets en te bereiken alles. Om zich bij mijn programma aan te sluiten plaats nu enkel uw orde. Ik verheug me op persoonlijk het werken met u! Aan uw succes, De Kaart van het bureau P.S. Herinner me, zijn de beschikbare posities uiterst beperkt! Ik kan u een vlek in mijn programma slechts waarborgen als u rechtsweg tot opdracht geeft. Zo vertraag niet. Akte nu! P.P.S. Zoals deze brief besluit, visualiseer het openstellen van uw brievenbus, en het ontvangen van uw eerste GROTE controle.