abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193263
wij denken dat de nieuwe bewoner
een klein lelijk POESJE wordt
Bedenk goed wat je met je
laaste Rolo doet !!!

pi_193264
Daar kan Willem misschien wel wat lekkers van maken. Krijgen die gasten tenminste wat lekkers te eten.
pi_193265
Dat zou in ieder geval het eerlijkste zijn. Of Martin terug, maar dat kan misschien niet omdat Nederland hem uitgeknikkerd heeft. Als het wel een persoon wordt, dan ben ik benieuwd hoeveel hij/zij vertelt over de V-fouten, Tara's reactie buiten de deur e.d.
Dikke Snikkel
pi_193266
is nog niet eens z'n slecht gedachte een dier...dan heeft nederland er een week over geklets dat dat toch allemaal niet kan en dan komt er een kat of schaap ofzo..hhmmm zou kunnen.
Gaby
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_193267
Beef a la POESJE
laaste Rolo doet !!!

pi_193268
Geit, koe, lammetje, konijn, de vermiste, onzichtbare, giftige slang van Nederland?
Dikke Snikkel
pi_193269
Zeiden ze dan in de uitzending dat er een nieuwe huisdier zou komen
pi_193270
Aha, dat zou dat poesje dat ik hoorde in de stream van vanavond (woensdag 17:55) verklaren. En de gesprekken van de bewoners over een kat. Toen vatte ik dat al niet, maar nu passen de puzzelstukjes in elkaar. Een poesje it is. En nu moeten ze de weekopdracht helemaal gaan halen, anders krijgen ze de week erna alleen maar kattevoer
pi_193271
In de reclame. Morgen komt een nieuwe 'bewoner'
Dikke Snikkel
pi_193272
Wat zou geile Ruud trouwens met zo'n
klein poesje uitvreten !!!!
laaste Rolo doet !!!

pi_193273

aha, een kat... en die vliegt er dus de volgende ronde dus gewoon weer uit hoewel zal heel nederland die kat d'r uit stemmen? een kat de winnaar van de 250k dat wordt een kat

pi_193274
Poesje? Hehe...
pi_193275
Een krolse poes hopelijk, voor de muzikale ondersteuning van Ruud.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_193276
Gezien de toestand van de mannen wordt het eerder een poedel
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193277
Een kat? Lijkt me leuk om te zien hoe lang die kippen nog rondlopen....Zal Bart niet leuk vinden.....
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_193278
Zeg, hebben jullie wel eens op die kippen gelet? Dat zijn écht toffe beesten! Als zo'n bewoner de deur open doet en de tuin komt inlopen, dan komen die kippies allemaal op hem of haar afgestormd! Het zijn net katten...

Let maar eens op, die kippies draaien constant om die benen van die bewoners...dacht dat het saaie beesten waren, maar niet dus, die moeten blijven!!

Toch kunnen ze maar beter niet in de buurt van de bijl met ketting komen

[Dit bericht is gewijzigd door CATZILLA (Datum 29 September 1999).]

Groetjes, Catzilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')