Sorry... deze moet ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
Sorry... deze moet ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
En dit vind ik een hele goede uitspraakquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Ripley het volgende:
Dat is niet waar, ik heb zat pure vriendschappen.
Wat ik me van de week wel bedacht is dat ik bij sommige vrienden wel een soort van "verliefd" ben op hun karakter en daardoor ook heel blij van ze word, maar dat ik verder niet lichamelijk op ze val
QFT.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat mannen het niet kunnen zonder erotische ondertoon en vrouwen wel.
Exactly!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat mannen het niet kunnen zonder erotische ondertoon en vrouwen wel.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... deze moet ik gewoon even quoten
ja, je bewijst nu net het tegendeel hé, je hebt WEL gevoelens voor haar gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:
Het kan wel, maar gaat naar mij idee niet zomaar ...
Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz
Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.
Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaamze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)
dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
Dat is voor mij persoonlijk wél mogelijk. Sterker nog, ik heb 3 (goede) vriendinnen die er absoluut niet slecht uit zien, waar ik totaal geen sexuele gevoelens/behoeftes voor koester (en andersom ook niet). Met 1 heb ik zelfs een week lang in dezelfde bed geslapen zonder dat er wat gebeurde.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef oddman het volgende:
Stelling:
Het is onmogelijk om een vriendschappelijke relatie te hebben zonder erotische ondertonen met een aantrekkelijk lid van het geslacht van je voorkeur (om de homofiele medemens niet buiten te sluiten).
Dit betekent dat het voor mij niet mogelijk is 'zomaar' vrienden te zijn met een aantrekkelijke dame.
Voor mij geldt dit; jullie ideeën?
Eventueel addendum: Tenzij overtuigend is aangetoond dat een relatie niet werkt om redenen anders dan aantrekkelijkheid.
Dit zou betekenen dat je wèl vrienden kan zijn met een ex.
Discussieer!
Zie mijn geval.. er is nog hoop voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:
Het kan wel, maar gaat naar mij idee niet zomaar ...
Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz
Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.
Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaamze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)
dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |