abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48248158
Het kan zeker. Ik kan niet echt zeggen dat ik nou verliefd op 1 van m'n vrouwelijke vriendinnen ben, maar ik zou het er inderdaad wel op kunnen hehe. Op relatiegebied zijn het gewoon helemaal niet mijn types en ik denk dat dat misschien ook wel meetelt. Plus ik ken ze intussen nu al zo lang dat ik denk dat het verliefde nu ook niet meer zal komen.
Smart went Crazy....
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 april 2007 @ 11:03:12 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48248433
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
Sorry... deze moet ik gewoon even quoten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 april 2007 @ 11:05:49 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48248518
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Ripley het volgende:
Dat is niet waar, ik heb zat pure vriendschappen.

Wat ik me van de week wel bedacht is dat ik bij sommige vrienden wel een soort van "verliefd" ben op hun karakter en daardoor ook heel blij van ze word, maar dat ik verder niet lichamelijk op ze val
En dit vind ik een hele goede uitspraak Ik heb dat ook inderdaad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_48257810
Ik denk dat mannen het niet kunnen zonder erotische ondertoon en vrouwen wel.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:49:03 #55
172358 oddman
Introspecteur
pi_48259740
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
QFT.
En de mensen die gezegd hebben 'maar ik heb zat vrienden die ik onaantrekkelijk vind' gaan voorbij aan een caveat uit de OP. Namelijk dat het alleen gaat om aantrekkelijke leden van het interessante geslacht.

Conclusie:
Dames, als je er een beetje behoorlijk uitziet, zou hij er waarschijnlijk niet mee zitten met je het bed in te duiken.

Heren, ken uzelve. Het is wel leuk, maar niet altijd verstandig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48259818
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens ...
Jep, ergens in mijn hoofd vraag ik me toch af hoe het is om met hem te neuken .
  donderdag 12 april 2007 @ 20:11:23 #57
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48266589
Snap niet waarom iedereen het over gevoelens en verliefdheid heeft. Daar gaat het topic toch helemaal niet over?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:23:48 #58
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48281956
jawel, het gaat over vriendschap tussen man en vrouw, waarbij de stelling is dat dat niet kan zonder dat, bij de man, op enig moment gevoelens danwel verliefdheid in enige mate de kop opsteekt.
(en 'gevoelens' kun je naar eigen goeddunken ook lezen als 'knuppeldruk').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2007 @ 10:36:09 #59
70532 loveli
N
pi_48284429
Een groot deel van mijn mannelijke vrienden heeft ooit andere gevoelens voor me gehad. Mijn conclusie, vriendschap met iemand van het andere geslacht zonder extra gevoelens is vaak niet mogelijk.
crap in = crap out
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:04:53 #60
172358 oddman
Introspecteur
pi_48285479
In ieder geval niet voor mannen .

Fijn dat we het er over eens zijn!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48297525
Het kan wel, maar gaat naar mij idee niet zomaar ...

Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz

Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.

Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaam ze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)

dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:31:22 #62
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48298607
Het kan wel, vriendschap met iemand van het andere geslacht, zonder extra feelings. Tot het moment dat die gevoelens wel opkomen, (en mooiste is, als wederzijds )Klinkt heel stom, maar hoop dat het een beetje duidelijk is.

Of het daarna mogelijk is, en in welke vorm, dat is iets wat ik nog ga uitvinden vanaf juli, als ik terug ben. Kheb goede hoop.
I went clubbing. Softest coat ever.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:55:53 #63
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_48299270
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Exactly! Het eerste wat altijd in me op komt als ik een mooie dame zie, is de vraag of ik haar zou neuken of niet. Ik zou nooit een puur vriendschappelijke relatie met een meisje/vrouw kunnen hebben als ik haar aantrekkelijk vind. Onmogelijk.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:21 #64
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48299318
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

you know what i mean...

kheb jou toch ook niet besprongen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48325114
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Als ik bij elke vriend van mij zulke gedachtes zou hebben zou ik gek worden denk ik.
pi_48325457
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:

Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz

Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.

Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaam ze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)

dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
ja, je bewijst nu net het tegendeel hé, je hebt WEL gevoelens voor haar gehad
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_48338606
Waarom moet het bij vrouwen altijd zo binair? Ik heb ook zat vriendinnen met een jarenlange relatie (zij met iemand anders) waar ik prima mee op kan schieten. Het gebeurt me een enkele keer wel 's dat je toch bij een goede vriendin in bed beland, maar of dat nou zo'n drama is. Een keer sex is niet direct een relatie voor je leven, je kan toch ook gewoon de vriendschap voortzetten zonder al te moeilijk te doen?
pi_48341155
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef oddman het volgende:
Stelling:

Het is onmogelijk om een vriendschappelijke relatie te hebben zonder erotische ondertonen met een aantrekkelijk lid van het geslacht van je voorkeur (om de homofiele medemens niet buiten te sluiten).

Dit betekent dat het voor mij niet mogelijk is 'zomaar' vrienden te zijn met een aantrekkelijke dame.
Voor mij geldt dit; jullie ideeën?

Eventueel addendum: Tenzij overtuigend is aangetoond dat een relatie niet werkt om redenen anders dan aantrekkelijkheid.
Dit zou betekenen dat je wèl vrienden kan zijn met een ex.

Discussieer!
Dat is voor mij persoonlijk wél mogelijk. Sterker nog, ik heb 3 (goede) vriendinnen die er absoluut niet slecht uit zien, waar ik totaal geen sexuele gevoelens/behoeftes voor koester (en andersom ook niet). Met 1 heb ik zelfs een week lang in dezelfde bed geslapen zonder dat er wat gebeurde.

Ik maak geen onderscheid in beide sexe. Ik heb bijna evenveel vrienden als vriendinnen. En nee, ik ben aboluut geen homo of bi. Ik ben voor de volle 100% hetero.

Ik hecht gewoon heel veel waarde aan zowel vriendschap als liefde en kan ze beide uitstekend uit elkaar houden. Klinkt allemaal niet van deze tijd, waar sex en liefde niet meer hoeft samen te gaan, maar ben er trots op dat ik er anders over denk.
pi_48357676
Heb het bijna 2 jaar volgehouden, toen toch maar een relatie begonnen met mn beste vriendin! . Gaat nu al een jaar goed! . In die 2 jaar van vriendschap eigenlijk nooit bij stil gestaan dat we ooit wat zouden kunnen krijgen, dacht dat zij mij niets vond, anders had ze wel iets ondernomen dacht ik.. . Maar nee, pas 2 jaar en een hoop intiem gedoe later kwam het hoge woord eruit... .

Denk wel dat het trouwens makkelijker is als tenminste één van beide in een relatie zit. Gebrek aan dat was waarschijnlijk de reden dat het bij ons zo gelopen is .
pi_48357785
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:

Zie mijn geval.. er is nog hoop voor je
pi_48420374
Tot mijn 22e heb ik nauwelijks meisjes in mijn vriendenkring gehad, een paar kende ik wel maar dat waren nooit echt goede vriendinnen van me.
Heb zelfs nooit echt een normale relatie gehad..

In Augustus vorig jaar heb ik een meisje leren kennen in Servie, onze ouders kennen elkaar ook dus heb daar ongeveer een week gelogeerd (bij haar thuis dus).
Ondanks dat we elkaar maar een paar dagen kenden voelde het alsof we al jaren vrienden waren, elke nacht konden we tot 6 uur in de ochtend praten.
Elke dag waren we samen in de stad, hier en daar wat drinken. Ze liet me de hele stad zien.
Dat was het aantrekkelijkste meisje wat ik in mijn leven heb gezien (ze heeft zelfs 2x op een billboard gestaan)
Maar ik heb nooit "gevoelens" voor haar gehad, heb er ook NOOIT aan gedacht wat met haar te proberen ondanks dat de vriendschap ECHT goed klikte tussen ons.

In November heb ik een meisje uit Kroatie leren kennen, na een paar dagen voelde ik al dat ik verliefd begon te worden, zo knap als m'n beste vriendin (uit Servie) was ze niet, maar ik kan mijn ogen nog steeds niet van haar af houden, ik was echt gelijk gek op haar (ben het nog steeds btw). NU hebben we een relatie en het gaat echt super, wel jammer dat we zo ver uit elkaar wonen (Nederland -> Kroatie = 1600km) maar we proberen zo veel mogelijk bij elkaar te zijn.

Kortom, wat Sander_K zei; het zou erg jammer zijn dat een avondje sex (of een poging tot een relatie) een goede vriendschap zou verpesten.

Volgens mij is het verschil tussen een relatie en een vriendschap dat je in een relatie ruzie kan maken, als je echt van elkaar houdt weet je gewoon dat het weer bijgelegd wordt (als het om kleine dingen gaat), maar bij een vriendschap kan je makkelijker zeggen dat de tegenpartij de pot op kan.

Hetgeen wat je hebt moet je goed bewaren, ik spreek uit ervaring wat zo veel situaties heb ik dus niet gehad (voor mij is dit m'n eerste echt relatie en een eerste echte "vriendin" waar ik goed mee kan opschieten/praten).

Beide wil graag houden, en zolang ik weet wat ik doe hou ik dat ook, gewoon geen fouten maken.
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')