Hier ben ik het ook mee eens ...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Ergens in mijn hoofd is er toch altijd een stemmetje dat zich afvraagd hoe die schaamlippen nu weer zullen voelen.
oh my godquote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Ergens in mijn hoofd is er toch altijd een stemmetje dat zich afvraagd hoe die schaamlippen nu weer zullen voelen.
Dat is toch beetje lastig in een vriendschap
schaterrrrrrrquote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Klein jongetje van 31 met kinderen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef Navane het volgende:
een klein jongetje, bedoel je.
Eens. Toch hoeft dat een vriendschap niet perse in de weg te staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben het wel met TS eens.
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :pquote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Eens. Toch hoeft dat een vriendschap niet perse in de weg te staan.
Komt er uiteindelijk toch van he?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :p
Het zou gewoon maatschappelijk geaccepteerd moeten worden dat het verwennen van een mooie dame als tegendienst voor een hechte vriendschap een normaal iets is.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eensch tenminste als ik die schaamlippen eenmaal geproefd heb :p
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef katerwater het volgende:
je kan iemand mooi of sexy vinden, maar dat wil niet zeggen dat je met die gedachte iets moet doen! Gewoon zo laten
Ik heb net je fotoboek gezien. Met jou zou ik wel een gewone vriendschap kunnen hebben hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Ripley het volgende:
Dat is niet waar, ik heb zat pure vriendschappen.
Wat ik me van de week wel bedacht is dat ik bij sommige vrienden wel een soort van "verliefd" ben op hun karakter en daardoor ook heel blij van ze word, maar dat ik verder niet lichamelijk op ze val
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek gezien. Met jou zou ik wel een gewone vriendschap kunnen hebben hoor
Dit is exact zoals ik het zou willen zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef Lemmiwinks het volgende:
Verder durf ik het eigenlijk wel te stellen dat als een man een vriendschap heeft met een aantrekkelijke vrouw het niet kan zijn dat hij nooit maar zelfs de gedachte in z'n hoofd heeft gehaald. Het verschil tussen man en een jongetje is echter niet het denken eraan maar het normaal er mee om kunnen gaan.
Helaas niet vaak genoeg?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is exact zoals ik het zou willen zeggen.(bedankt, scheelt mij weer woorden zoeken).
Ergens zal bij de man altijd de gedachte van 'hoe zou het zijn' wel een keer de revue passeren, de vraag is alleen: in hoeverre gaat die gedachte ook echt postvatten.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik weet iig bij 1 vriend dat hij mij totaal niet aantrekkelijk vind en ik hem ook niet. Zeker niet nu we al jaren bevriend zijn, dan is de band helemaal zo anders dat het heel raar lijkt om zoiets te overwegen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef Mustard_Man het volgende:
ach komop man.
we weten allemaal dat het moment dat zo'n "puur platonische vriendin" zichzelf aanbied je maar al te graag die kans met beide handen en je leuter aangrijpt.
Idd, er zijn ook echt wel zeker mensen waarbij ik weet dat het een no-go isquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik weet iig bij 1 vriend dat hij mij totaal niet aantrekkelijk vind en ik hem ook niet. Zeker niet nu we al jaren bevriend zijn, dan is de band helemaal zo anders dat het heel raar lijkt om zoiets te overwegen.
't is maar de vraag of dat zo 'helaas' is... 't maakt de boel ook alleen maar complex, voor wat jeuk aan je snikkel en één vingerhoedje stijfsel (c)quote:
aangezien het alleen van mijn kant kwam. Sorry, vergat ik dat erbij te vermelden?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef shifto het volgende:
Baalde je serieus iederre keer?
Er staat dan ook in de OP dat je de lelijke ongewassen horken buiten beschouwing mag laten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef super-muffin het volgende:
Oh ja tuurlijk, ik heb vriendinnen waar mee ik echt niet in bed zou willen belanden, en met sommige ook weer wel trouwens
Hier idem.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind het jammer dat dit niet kan
ik kan het wel
hij vaker niet![]()
natuurlijk zie ik aan mijn vrienden of ze lelijk zijn of niet ( in mijn ogen dan) ... maar denken aan sex ??? nee, de gedachte aan sex komt alleen in me op als ik verliefd ben....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Onbewust keur je. Onbewust ben je dus bezig met sex.
Iedereen die hier roept van niet is totaal niet zelfbewust of een leugenaar. En ja, daar ben ik toch wel heel erg zeker van.
Wat pussy zegtquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is heel goed mogelijk om een platonische vriendschap te hebben met een aantrekkelijk iemand van het andere geslacht. Althans, dat is in mijn geval zo.
Sorry... deze moet ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
Sorry... deze moet ik gewoon even quotenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
niet mee eens. Niet het hele leven draait om sex
En dit vind ik een hele goede uitspraakquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef Ripley het volgende:
Dat is niet waar, ik heb zat pure vriendschappen.
Wat ik me van de week wel bedacht is dat ik bij sommige vrienden wel een soort van "verliefd" ben op hun karakter en daardoor ook heel blij van ze word, maar dat ik verder niet lichamelijk op ze val
QFT.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat mannen het niet kunnen zonder erotische ondertoon en vrouwen wel.
Exactly!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat mannen het niet kunnen zonder erotische ondertoon en vrouwen wel.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... deze moet ik gewoon even quoten
ja, je bewijst nu net het tegendeel hé, je hebt WEL gevoelens voor haar gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:
Het kan wel, maar gaat naar mij idee niet zomaar ...
Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz
Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.
Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaamze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)
dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
Dat is voor mij persoonlijk wél mogelijk. Sterker nog, ik heb 3 (goede) vriendinnen die er absoluut niet slecht uit zien, waar ik totaal geen sexuele gevoelens/behoeftes voor koester (en andersom ook niet). Met 1 heb ik zelfs een week lang in dezelfde bed geslapen zonder dat er wat gebeurde.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef oddman het volgende:
Stelling:
Het is onmogelijk om een vriendschappelijke relatie te hebben zonder erotische ondertonen met een aantrekkelijk lid van het geslacht van je voorkeur (om de homofiele medemens niet buiten te sluiten).
Dit betekent dat het voor mij niet mogelijk is 'zomaar' vrienden te zijn met een aantrekkelijke dame.
Voor mij geldt dit; jullie ideeën?
Eventueel addendum: Tenzij overtuigend is aangetoond dat een relatie niet werkt om redenen anders dan aantrekkelijkheid.
Dit zou betekenen dat je wèl vrienden kan zijn met een ex.
Discussieer!
Zie mijn geval.. er is nog hoop voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Sander_K het volgende:
Het kan wel, maar gaat naar mij idee niet zomaar ...
Ben al 6 jaar heel goed bevriend met (vind ik) een zeer aantrekkelijke dame. Toen ik haar net kende was de aantrekkingskracht niet die voor een vriendschap maar voor een relatie/seks/enz
Heb vele pogingen gedaan maar uiteindelijk opgegeven, maar was er wel achter gekomen dat ik het gewoon een supertof persoon vond om mee om te gaan.. de klik was er zeker.
Dan kan je kiezen, trots blijven en zeggen "pff trut, ze wil me niet, nou dan niet daaag"
Of je besluit toch om vrienden te blijven en gewoon lekker verder te daten met anderen en dat samen te bespreken, en ik moet zeggen, dat is niet alleen lachen maar ook super leerzaamze is gewoon echt m'n beste vriendin, ik zou niet willen dat 1 nachtje seks, ookal is het super, de vriendschap verziekt. (tuurlijk denk ik weleens hoe het zou zijn om met haar te sexen duuhhh)
dus... het kan wel degelijk, maar echt niet zomaar zonder dat je alles hebt besproken met elkaar.. eerlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |