wat is er nu belangrijker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
2 juni; bruiloft van schoonpa.
3 juni: familiedag o.i.d
Zelfs al zou ik willen komen ( as if) dan kan ik niet eens.
In jouw geval zou ik de GAM-meet als excuss gebruiken om niet naar die familie-meet te hoeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
2 juni; bruiloft van schoonpa.
3 juni: familiedag o.i.d
Zelfs al zou ik willen komen ( as if) dan kan ik niet eens.
nou ff denken.. 2 dagen zo goed als gratis eten en drinken of een middagje op een terras met een stel volstrekt onbekenden...quote:
Bekijk het van een andere kant, die stel volstrekt onbekenden zie je als het goed is maar 1x in je hele leven en je familie zie je hopenlijk nog wel wat vaker dan datquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
nou ff denken.. 2 dagen zo goed als gratis eten en drinken of een middagje op een terras met een stel volstrekt onbekenden...
Idd een twijfelgeval..
Een middagje op een terrasje met een groep relatief onbekende maar wel gezellige mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
nou ff denken.. 2 dagen zo goed als gratis eten en drinken of een middagje op een terras met een stel volstrekt onbekenden...
Idd een twijfelgeval..
Wie weet heeft de jongen wel een hele leuke familie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een middagje op een terrasje met een groep relatief onbekende maar wel gezellige mensen.
Of twee dagen opgescheept zitten met ongezellige iets te bekende mensen.
Ik snap niet dat jij dat een lastige keuze vind, maar dat zal wel aan mij liggen.
Theoretisch zou dat kunnen. Maar aangezien in nog nooit een leuke familie ben tegen gekomen zal dat bij hem ook wel niet zo zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie weet heeft de jongen wel een hele leuke familie.
Theoretisch kan het! Theoretisch kan het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Theoretisch zou dat kunnen. Maar aangezien in nog nooit een leuke familie ben tegen gekomen zal dat bij hem ook wel niet zo zijn.
Zou jij komen als ik kwam?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar jij komt niet, dus dan komt dus niet iedereen.
Hms dat maakt het wel interessant natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hms dat maakt het wel interessant natuurlijk!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani zorgt ervoor dat GD komt
*gniffel
Ligt er aan he! zekere omstandighedenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt er aan he! zekere omstandigheden
En wat mogen de zekere omstandigheden dan wel niet zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt er aan he! zekere omstandigheden
Neen, limonade voor mij! En voor jou ook Bernie, jij mag nog heul geen bier drinken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
Idd! GD moet komen! Want dan komen er nog meer mensenEn dan word het keigezellig met veel bier enzo
Ik heb er zin an.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |