Klopt, ik doe niet aan meets.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar jij hebt helemaal niks te zeggen, want je komt helemaal niet.
Kan je het over je wippartijen hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met Tomasso in een hoekje over iets anders babbelen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga anders met de auto van Heintje.
Zullen wij op de meet over wippartijen gaan praten?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Joh, we zien wel. Je gaat vantevoren toch niet afspreken wáár je zoal over gaat praten. Dat doe je hopelijk toch ook niet met je wippartijen eh
! Dus zie de meet maar als een wip.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zullen wij op de meet over wippartijen gaan praten?
En wippartijen plan ik trouwens wel. Alleen mijn vriendin gooit mijn planning altijd door de war.
En wat ik zei was een beetje een vreemde omschrijving van. We kunnen overal over gaan lullen. Dat kunnen games zijn maar ook iets anders. Dat zien we dan vanzelf wel. Heel die meet wordt gewoon 1 grote improvisatie.
Da werkt niet he!quote:"Schat, het is zondag, half 9, zullen we even?"
-Nee schat, ik moet naar de kerk
Het is meer dat ik elke keer als ik mijn vriendin zie een wipparij plan, en zij dus niet. Dus eigenlijk plan ik gewoon dat ik mijn vriendin zie.quote:
Die houdt zich stil.quote:
Bij Berniequote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Roi het volgende:
Waar meld ik me aan?
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dan ga ik wel met Tomasso in een hoekje over iets anders babbelen.
Deze zijn op te vragen bij Dhr. Duijn, ze dienen in drievoud te worden ingevuld waarnaar ze zorgvuldig zullen worden gekopieerd en opgeslagen in de database.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er nog formulieren die daarvoor ingevuld moeten worden?
Boeiend, je zit 1 uur met mij in de treinquote:Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef mordradead het volgende:
Ik moet 2 uur in de trein, ik zie nog wel =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |