Probeer weer het eten op te pakken...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Oke, broek uit nu gaat het gebeuren
Ah thx, wilde net de streams even gaan aanzetten, maar ik blijf nog gewoon wel even de COS lezen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Oke, broek uit nu gaat het gebeuren
Ik was van te voren al gewaarschuwd, dus ik heb een lichte lunch genuttigdquote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Probeer weer het eten op te pakken...![]()
Je hebt sowieso lef dat je dat probeert met (een halfnaakte) Jaap in beeld....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Probeer weer het eten op te pakken...![]()
Ik denk zijn harige assholequote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaat die relnicht nu ook op de pijnbank....
ik wil niet weten wat hij laat harsen........
Ik hou wel van uitdagingen.........quote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt sowieso lef dat je dat probeert met (een halfnaakte) Jaap in beeld....![]()
nu maar hopen dat hij in balans blijft en niet iedere keer naar voren valt..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het feest gaat dus niet door, mijnheer moet eerst herstellen van zijn rug. Watje![]()
Je doet dit gewoon expres!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk zijn harige asshole![]()
Blijft wel langer glad dan wanneer je t scheertquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Ericquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een enorme jankerd...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het feest gaat dus niet door, mijnheer moet eerst herstellen van zijn rug. Watje![]()
Ja absoluut, niet dat er iets stond wat ik nog niet wist, maar ik denk dat er genoeg users zijn die er wat van geleerd hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kan er nou niemand mijn kwalitatief hoogstaande info post waarderen ?
Zei je wat?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kan er nou niemand mijn kwalitatief hoogstaande info post waarderen ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja absoluut, niet dat er iets stond wat ik nog niet wist, maar ik denk dat er genoeg users zijn die er wat van geleerd hebben![]()
gelukkig hebben die zwarte gaten geen zuigende werking...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk zijn harige assholeEetse
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |