Probeer weer het eten op te pakken...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Oke, broek uit nu gaat het gebeuren
Ah thx, wilde net de streams even gaan aanzetten, maar ik blijf nog gewoon wel even de COS lezen.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Oke, broek uit nu gaat het gebeuren
Ik was van te voren al gewaarschuwd, dus ik heb een lichte lunch genuttigdquote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Probeer weer het eten op te pakken...![]()
Je hebt sowieso lef dat je dat probeert met (een halfnaakte) Jaap in beeld....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Probeer weer het eten op te pakken...![]()
Ik denk zijn harige assholequote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Gaat die relnicht nu ook op de pijnbank....
ik wil niet weten wat hij laat harsen........
Ik hou wel van uitdagingen.........quote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt sowieso lef dat je dat probeert met (een halfnaakte) Jaap in beeld....![]()
nu maar hopen dat hij in balans blijft en niet iedere keer naar voren valt..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het feest gaat dus niet door, mijnheer moet eerst herstellen van zijn rug. Watje![]()
Je doet dit gewoon expres!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk zijn harige asshole![]()
Blijft wel langer glad dan wanneer je t scheertquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Ericquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een enorme jankerd...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het feest gaat dus niet door, mijnheer moet eerst herstellen van zijn rug. Watje![]()
Ja absoluut, niet dat er iets stond wat ik nog niet wist, maar ik denk dat er genoeg users zijn die er wat van geleerd hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kan er nou niemand mijn kwalitatief hoogstaande info post waarderen ?
Zei je wat?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja absoluut, niet dat er iets stond wat ik nog niet wist, maar ik denk dat er genoeg users zijn die er wat van geleerd hebben![]()
gelukkig hebben die zwarte gaten geen zuigende werking...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk zijn harige assholeEetse
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja absoluut, niet dat er iets stond wat ik nog niet wist, maar ik denk dat er genoeg users zijn die er wat van geleerd hebben![]()
jawel...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
"Doe het samen met je vriend, je vriendin, je zus of je moeder of tante. Niet alleen is dat gezellig, het leidt af, je hebt 2 extra handen om de huid"quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil je wel harsen hoor...![]()
heb net heel wat geleerd
Het is raarquote:Op woensdag 11 april 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is raar
Meestal lees ik je posts graag maar deze keer deed iets me besluiten om ze maar over te slaan
Als de ballen maar kaal zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom laten ze dat borsthaar niet staan, dat is toch mannelijk (behalve bij Jaap, die lijkt onderhand op een baviaan)
Het lijkt me dat Eric dat sowieso al liet harsen... borsthaar past niet echt bij zijn Natrasha persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom laten ze dat borsthaar niet staan, dat is toch mannelijk (behalve bij Jaap, die lijkt onderhand op een baviaan)
En je doet nog wel zo je best.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de ballen maar kaal zijn
edit: zo beter ?
Kom toch nooit meer van mn imago af ben ik bang![]()
Heb je een-kale-ballen-imago?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
u bedoelt de teelballen naar ik aanneemquote:Op woensdag 11 april 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik seg: gesellig... (let vooral op na 2:30)quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Doe het samen met je vriend, je vriendin, je zus of je moeder of tante. Niet alleen is dat gezellig, het leidt af, je hebt 2 extra handen om de huid"![]()
Wat zijn dat ? Soort bloembollen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef Lipsch het volgende:
[..]
u bedoelt de teelballen naar ik aanneem
druk met je hand of vingers snel op de plek die geharst is en wrijf er over. Je zult merken dat het werkt!quote:
mevrouw, dat zijn geen bloembollenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat zijn dat ? Soort bloembollen ?
Ik wou net zeggen, ik heb er nog nooit klachten over gehad. In principe hoeft maar 1 deel van het lichaam wat minder weelderig te zijn merk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom laten ze dat borsthaar niet staan, dat is toch mannelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |