Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Dombo's.... cheesecake smaakt niet naar kaas........ het is kwarktaart!!!!
Ze denken waarschijnlijk dat het aardbeien met quiche lorraine is of iets dergelijksquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Prosac het volgende:
Strawberry Cheesecake..
CHeeeese? gatver, smaakt het ook naar kaas?
![]()
Cheesecake = Kwarktaart
![]()
![]()
![]()
Heb je ze ook een harsbeurt gegeven?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja meestal s'avonds als er iets spannends staat te gebeuren![]()
![]()
blond blond blond en jaapquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Dombo's.... cheesecake smaakt niet naar kaas........ het is kwarktaart!!!!
Hoogblond....quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?
Ja dat helpt ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Heb je ze ook een harsbeurt gegeven?
bij die met dat witte shirtje zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:47 schreef donpsp het volgende:
Wat ik verstond het niet helemaal. Moet je het eerst nat maken en dan kan hij erin?
Zou ie een stijve krijgen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:48 schreef Liess het volgende:
Jaap durft niet
Hij zegt dat ie nu niet op zijn rug wil liggen voor de voorkant.
¤eura ... (met een rotterdamse tongval)quote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht eens...
Dat golddigger gedoe van Cora...
Ik heb ze door! Het is allemaal een hoax!
Of denken jullie dat het toeval is dat van de C van Cora met slechts 2 horizontale lijntjes een ¤ te maken valt!
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
¤eura ... (met een rotterdamse tongval)
Meteen maar meeharsen die handel...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie een stijve krijgen dan?![]()
Ik ben voor...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meteen maar meeharsen die handel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |