Van sporten ga je ook zweten, dus dat wordt dan 24 uur komkommers etenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Jaap nu met zijn tijd.......geen sauna en niet zwemmen, en dit voor 24 uur.
Ja of heeft een hele bosquote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef r3gi3boy het volgende:
1 ding is zeker, dat meisje die de harsing verzorgt is vast zelf ook mooi bijgewerkt beneden!
ornamentje denk ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef r3gi3boy het volgende:
1 ding is zeker, dat meisje die de harsing verzorgt is vast zelf ook mooi bijgewerkt beneden!
ik ga voor het streepje.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg, die's echt wel lekker glad en kaal
Nee.. ligt waarschijnlijk aan je internet. Is iemand op een andere computer aan het downloaden of zit hij ook streams te kijken? Dan is je bandbreedte te klein en kan hij het niet allebei aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef FSR het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook zo erg ?
Da's wel jammer, dan kan je zometeen niet zien hoe Jaap zijn kont onthaard wordtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef FSR het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook zo erg ?
Jij had gisteren toch ook last van harige buffers?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Da's wel jammer, dan kan je zometeen niet zien hoe Jaap zijn kont onthaard wordt![]()
Ja meestal s'avonds als er iets spannends staat te gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef donpsp het volgende:
[..]
Jij had gisteren toch ook last van harige buffers?
Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Dombo's.... cheesecake smaakt niet naar kaas........ het is kwarktaart!!!!
Ze denken waarschijnlijk dat het aardbeien met quiche lorraine is of iets dergelijksquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Prosac het volgende:
Strawberry Cheesecake..
CHeeeese? gatver, smaakt het ook naar kaas?
![]()
Cheesecake = Kwarktaart
![]()
![]()
![]()
Heb je ze ook een harsbeurt gegeven?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja meestal s'avonds als er iets spannends staat te gebeuren![]()
![]()
blond blond blond en jaapquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Dombo's.... cheesecake smaakt niet naar kaas........ het is kwarktaart!!!!
Hoogblond....quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet, wat voor kleur haar hebben ze alle 3?
Ja dat helpt ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef donpsp het volgende:
[..]
Heb je ze ook een harsbeurt gegeven?
bij die met dat witte shirtje zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:47 schreef donpsp het volgende:
Wat ik verstond het niet helemaal. Moet je het eerst nat maken en dan kan hij erin?
Zou ie een stijve krijgen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:48 schreef Liess het volgende:
Jaap durft niet
Hij zegt dat ie nu niet op zijn rug wil liggen voor de voorkant.
¤eura ... (met een rotterdamse tongval)quote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht eens...
Dat golddigger gedoe van Cora...
Ik heb ze door! Het is allemaal een hoax!
Of denken jullie dat het toeval is dat van de C van Cora met slechts 2 horizontale lijntjes een ¤ te maken valt!
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
¤eura ... (met een rotterdamse tongval)
Meteen maar meeharsen die handel...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou ie een stijve krijgen dan?![]()
Ik ben voor...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meteen maar meeharsen die handel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |