abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193248
Mr Natural sayz

het gaat goed
dinsdag was de uitzending al beduidend gevatter en vandaag zit het snor

ook een pluim voor V want verdiend

de wens voor zo min mogelijke geregiseerde/gecensuureerde/gemanipuleerde streams blijft naturlijk en alleen maar sterker worden
want hier komen veel varianten op

maar behalve betere regie gebeurde er natuurlijk ook nogal wat met en tussen de bewoners

go boys go girls gogogo

zoals mijn goede vriend Freewheeling Franklin sayz
"drinking and smoking is like pissing into the wind"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_193249
Yep, dit was een wereldaflevering! Gaandeweg wordt de regie meer een observeur, en laten de bewoners meer merken wat ze nu echt denken, voelen en vinden. Dit belooft veel goeds!
pi_193250
Ja erg goed vanavond er gaat een hoop goed aan komen...willem leeft ineens...bianca gaat gek worden...love is in the air??....ruud..ja ruud..the same...karin word een mens en verdiende bij mij wat punten in het kindere verhaal (ja ik weet het ik was anti karin, maar vandaag heeft ze wat goed gemaakt)...regie erg goed en een nieuwe bewoonster kan ook leuk worden..we hebben nu een paar kampen en het is intresamt om te kijken hoe zij daar tussen past.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_193251
als je al die 4 streams niet alle 24 uur alle 7 dagen van de week kan volgen moeten we 't soms maar lezend doen:

Vreemdgaan niet erg
Broodloze dagen in aantocht?
UFO bezoekt bewoners
Bianca benauwd
Emoties na post
Ruud snuift lijm
Wiebelvinger gesignaleerd
Stel nu je vragen aan de makers
Geheim doet de ronde
Bart verdenkt Big Brother
http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm

ja dat zeg ik: op de BB site

pi_193252
wiebelvinger?
post?
wat heb ik nou weer gemist.........???
pi_193253
Helemaal eens! We hebben V de hele tijd afgezeken maar eerlijk is eerlijk. Vanavond was het een hele goede aflevering. Maar dit komt ook omdat de mensen lekker geirriteerd worden, daar zitten we allemaal op te wachten. Zelfs Willem was saggo!
Het gaat nu gelukkig spannender worden.
Maar wat nu als die nieuwe bewoner binnenkomt??
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193254
Er loopt nu een topic over dat de nieuwe bewoonster uit Amsterdam een poes is.
For real dus. Dat zal een goeie afvloeing worden van spanningen want iedereen durft voor het oog van NL wel een poes knuffelen. Een ander mens een ff lekker vastpakken is lastiger, kijk maar hoe moeilijk Bart het ermee heeft.

Als de taart maar niet weer inzakt, he

woensdag 29 september 1999 @ 23:45:00 #8
248 CAT
World Traveller
pi_193255
Oke, dus het is wel de moeite waard op mijn opgenomen aflevering van vandaag te kijken?

Enne, weet iemand al of TARA een keertje op TV komt?

-=***One nation under a groove***=-
pi_193256
Het is begonnen!
De irritaties nemen toe, voor je het weet vallen er klappen.
De mannen waren mooi de vrouwen aan het afzeiken (geheel terecht overigens).

Bitch Bianca moest huilen. AAAAHHH.
Wil zou ze missen of wordt ze geplaagd met haar tattoo?

Toch maar goed dat die bijl aan de ketting ligt.

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

woensdag 29 september 1999 @ 23:55:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193257
Ze stond tijdens de uitzending wel veel buiten.. zou ze een manier aan het zoeken zijn om die bijl los te krijgen??
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_193258
Maarrre::::::::::;

misschien gaat zij wel richting Tara, en gaat ook voortijdig het huis uit...

1. ze voelt zich niet meer op haar gemak.
2. ze denkt NL bekendheid te hebben
3. de mensen hebben de tattoo nou wel ontcijferd, dus wat heeft zij nou nog nieuws te bieden..... ja, zelfs de
4. huilbui is al geweest...

zet je toch aan het denken.

May the force be with you

pi_193259
Juist het zet je zeker aan het denken:

Biancavla

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193260
Misschien stond in de fles die over de schutting werd gegooid hoe wij hier over haar praten .

Maarja, dat is het leven!
Nouja, leven. Dat is BB 24/7!

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_193261
quote:
op 09-30-1999 om 12:12 AM schreef Baretta het volgende:
Juist het zet je zeker aan het denken:

Biancavla

Biancavlaai...mmmm Sabine het de azchte gggggggggggggg

pi_193262
Als we goed gekeken (en gelezen) hebben is het wel duidelijk dat de BB-bewoners nu echt bezig raken met wie er uiteindelijk met de poet naar huis gaat.
Het lijkt wel of diegenen die zich er (min of meer) over uit spraken allemaal denken dat Ruud de gedoodverfde winnaar is. En dat ze nu nog zo leuk als wat voor het NL-publiek kunnen gaan zitten doen maar dat het niets meer uitmaakt. Die 250.000 pietermannen hebben ze al weg zien vliegen. Wat blijft erover als motivatie.???

Of het nou zo is of niet, het gaat om hoe dat voor hun moet voelen.

Je hebt nog zo'n 90 dagen te gaan, je doet het voor joker want de hoofdprijs krijg je toch niet, maar je kan ook weer niet zomaar opkrassen (zie Tara). Dus zit de eer/winst erin om je verstand en potentie niet te verliezen (Ruud), er ieg een BNerschap aan over te houden (Bianca), je zelfstandigheid bewezen (Karin), conditie te hebben opgedaan (Maurice), vrienden voor het leven hebben leren kennen (Martin), 't eten koken je neus laten uitkomen (Willem), vriend voor even (Sabine), vriendin voor het leven (Bart).

Maar kut. Je zit er nou eenmaal, kan niet meer winnen en moet toch de hele tijd maar lachen naar/om/met winnaar Ruud.

Nomineren die gozer, zou ik zeggen BBers, dan maken wij 'm wel af.

Don't worry Karin; met sinterklaas ben jij thuis.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')