Zo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Bekijk de video
Het verkeer is een dagelijkse rubriek voor de weggebruiker van Amsterdam. Of u nu te voet, op de fiets, met de auto, bus, tram, metro of trein de stad doorkruist; in dit beknopte programma ziet u waar u in de stad met werkzaamheden te maken kunt krijgen. U krijgt achtergrondinformatie over de projecten en we laten u zien hoe de omleidingen lopen.
Ben jij de nieuwe presentator van Het Verkeer?
Na ruim 6 jaar stopt Lidewy Hendriks met de presentatie van Het Verkeer. We zijn op zoek naar haar opvolger. Denk je: Dit kan ik. Dit is iets voor mij? Stuur dan je showreel naar:
AT5 Producties
Postbus 3976
1001 AT Amsterdam
O.V.V. Het Verkeer
Of maak gebruik van het aanmeldformulier. Je moet dan wel een wmv-video meesturen van jouw showreel.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou JAM nu ook bij het stadhuis staan om Wim-Lex te feliciteren??
Doe eens Start > Uitvoeren en typ dan OSK + Enter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM vanaf haar computertje vandaan hoort ikomen s 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef JAM het volgende:
Zo ook ik, Lien. Jeetjemina zeg, ik moet er niet aan denken. Feest aan zee een heel weekend met 26 graden. Pfft..
Aan welk strand is het, Lien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |