Jaap vind de zonnebank al pijnlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Dark het volgende:
HHHHHHHAAAaa, Jaap gaat 4 uur lang geharst worden.
Dame:" de eerste keer is het wel wat gevoelig".![]()
En Jaap heeft een heeeeele lage pijngrens, dat wordt lachuh![]()
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zakt in en als dit zo blijft dan gaat hij het niet redden. Het is wel zo dat hij genoeg signalen heeft gekregen, en van mij mag hij ook in de poll flink gaan zakken. Al ben ik bang dat hij het dan de schuld geeft aan het pesten van Jaap.
Lieke legt ook alleen maar beperkingen op ,voor er uberhaubt sprake is van een relatie, ja waar begin je dan aan???
Hij komt daar heus wel achter, het is een groot deel tv maken als je het mij vraagt en als het hem van het spel afhoudt dan zal hij het vanzelf afzwakken. Laat hem maar even 'rust nemen' en de rest het spel laten maken. Hoezo is alleen Huub verantwoordelijk van het spel??quote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voor mij hoeft hij niet te zakken in de PP, maar zou niet weten hoe en welke signalen er nog meer afgegeven moeten gaan worden voordat hij het inziet.
Als het spelletje wel bij hem bekend is weet hij het goed te verbloemen ...
Daar ben ik het helemaal mee eens ...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij komt daar heus wel achter, het is een groot deel tv maken als je het mij vraagt en als het hem van het spel afhoudt dan zal hij het vanzelf afzwakken. Laat hem maar even 'rust nemen' en de rest het spel laten maken. Hoezo is alleen Huub verantwoordelijk van het spel??
Neequote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef bunnyma het volgende:
Vraagje: Mogen de mensen die immuniteit hebben ( Nicolaas en Huub) wel meestemmen wie er op de ontslagstoel moet gaan zitten?
jullie schijnen het allemaal niet echt goed te snappen, maar ik wil het nog wel een keer uitleggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
* ik kijk momenteel geen streams *
Is nicolaas aan de alcohol? Zo ja, is hier al wat van gezegd?
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik blijf het toch een domme zet vinden van Nicolaas om de immuniteit niet aan Brian te geven.
Natasja had Jaap er zo uitgestemd: Ten eerste plant Jaap zijn bruiloft in DGK terwijl zij daar had willen trouwen.
Ten tweede: Nog maar 1 week of zo en Jaap is meer afgevallen in DGK dan zij..... dus zij haat hem.
Ook Amanda zou hem er zo uitstemmen.....zij wil DE dekking ( zowel figuurlijk als letterlijk) zijn van Brian en gaf zelf al aan dat Brian mensen los moet laten.
Ik begrijp dus echt Nicolaas niet.![]()
Vraagje: Mogen de mensen die immuniteit hebben ( Nicolaas en Huub) wel meestemmen wie er op de ontslagstoel moet gaan zitten?
Daar moeten ze (Huub, Eric en Syl) dus heel hard hun best voor doen. Eerst proberen om te laten blijken dat Eric of Syl niet gaat lukken, dan wijzen op het feit dat er echt iemand uitmoet (van Nicolaas o.a.) en dan dus de bal richting Brian spelen met de zekerheid dat Nicolaas de dekking zal zijn voor Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.
Moeten ze toch eerst Japio op de stoel zien te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar moeten ze (Huub, Eric en Syl) dus heel hard hun best voor doen. Eerst proberen om te laten blijken dat Eric of Syl niet gaat lukken, dan wijzen op het feit dat er echt iemand uitmoet (van Nicolaas o.a.) en dan dus de bal richting Brian spelen met de zekerheid dat Nicolaas de dekking zal zijn voor Brian.
Nicolaas heeft nu wel het vertrouwen van Brian en Natasja, dus hij kan ze flink gaan bewerken.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst Japio op de stoel zien te krijgen.
En Eric zal meer stemmen voor die stoel krijgen.
Brian is toch 14april jarig.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
Het kan nog bekend worden dat Jaap, Natasia en Brian laat vallen qua dekking e.d.
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dus jaap zal nooit op de stoel komen.
preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!
Op het moment dat er voor meerdere mensen een ontslagronde ligt = Jaap "home free".
Als er goed gespeeld wordt niet ... maar das inderdaad afhankelijk van het bezoek van zaterdagquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap komt alleen maar op de stoel als hij de enige is waar een ontslagronde voor wordt aangevraagd!
Op het moment dat er voor meerdere mensen een ontslagronde ligt = Jaap "home free".
Ja, maar ze moeten er dus van overtuigd zijn dat Eric of Syl niet gaat lukken en aanvragen geen zin heeft. En dan zal het tussen Amanda of Jaap gaan wie op de stoel komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ff zien krijsen als een speenvarkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Jaap nou dan? Wordt het bontje eindelijk van zijn rug geharst?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |