2 hele fijne punten...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Prosac het volgende:
we kunnen zeggen wat we willen, maar Jaap maakt eindelijk tv!
het haar dat nu van jaap zijn rug gehaald wordt kan amanda weer gebruiken voor haar extensions...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Nicolaas:" Net op tijd, weg tapijt!"
ja vast 0,5% beterderderderderquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Maar mensen, je kan zeggen wat je wilt maar dit is voor ons wel ietsieietsieietsieietsiepietsiebeter om aan te zien als hij zich weer eens omkleed
Ze zouden het ook voor Natasia d'r voorhoofd kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het haar dat nu van jaap zijn rug gehaald wordt kan amanda weer gebruiken voor haar extensions...
Dat maakt voor mij niks uit, streams gaan uit als ik Billie bloot zie,quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Liess het volgende:
Maar mensen, je kan zeggen wat je wilt maar dit is voor ons wel ietsieietsieietsieietsiepietsiebeter om aan te zien als hij zich weer eens omkleed
*gaat er voor zitten*quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zometeen is zijn ass aan de beurt![]()
Same here, de tranen rollen over mijn wangen, Huub en Nic zijn hilarisch.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef Liess het volgende:
Ik zit gewoon hardop te lachen achter mijn pc, vooral om dat commentaar
"1 2 3 AAAAAAAAAAAUW hahahaha"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |