Mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:02 schreef LeBeau het volgende:
Heather, Lisa en Victoria zijn mijn favorieten. Victoria vond ik eerst een beetje stom, maar haar foto vond ik mooi, en ik vind haar persoonlijkheid ook leuk. Ze was de enige die helemaal niet mee ging in het hele "Heather is zooo raar!" gebitch, en dat ze zich niet in het "onzekere" hoekje liet stoppen door de judges.
Ja dat viel mij ook meteen op, zo ontzettend flauw, gewoon uitlokken van vreemde situatiesquote:Op zondag 30 september 2007 11:33 schreef Toeps het volgende:
Trouwens echt weer zo'n Tyra truc om Heather samen met iemand anders te laten gaan. Dat maakt het voor haar veel moeilijker dan voor de rest. Deed me een beetje denken aan vorige cycle, toen Samantha, het conservatieve dorpsmeisje telkens in controversiele rollen werd geplaatst (slet en zo).
Mja ik zie Heather er niet echt mee dwepen...quote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie ook alweer een 'I am legally blind'-cycle aankomen, alleen nu dan 'I have asperger'... Dat gaat geheid elke keer terugkomen.
Dat wel ja. Al die handicaps voor "drama" wordt wel een beetje annoying. Hadden ze daar vijf jaar geleden niet al een parodie op (met Lindsay Lohan), met zo'n model met een been...quote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Als zij het niet zegt, zeggen anderen het wel voor haar.
Whehe TWOARDSSSquote:Op zondag 30 september 2007 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Yt6OjnazjZs
Deze is pas leuk.
Die Adriana Lima look-a-like zag er in de close-up een beetje uit als een geestelijk zwakke versie van Adriana Lima.quote:Op zondag 30 september 2007 14:46 schreef DarkManta het volgende:
En mijn Adriana Lima Look a Like heeft het niet gehaald, doodzonde... Tegonover haar zijn die wel door gekomen zijn maar graftakken. Maar goed, er moet zwart bij he, en er moeten uiteraard twijges bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |