Het zijn modellen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef Feitosa het volgende:
Krijgen die vrouwen geen behoorlijk vreten of worden ze stelselmatig uitgehongerd?
Ja, en bodybuilders worden breed geboren.....quote:Op maandag 10 september 2007 06:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het zijn modellen.![]()
En sommige mensen zíjn gewoon zo, waarom zouden ze er dan niet hun brood mee verdienen?
Dat kan.quote:Op maandag 10 september 2007 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Als ze 14 zijn wel...daarna kan je me niet wijsmaken op een enkeling na dat ze zo "slank" ( Lees skelet ) blijven.
AKA uithongeren.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 05:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat kan.
En als je als je 14 bent als model wordt ontdekt, dan hou je daar ook rekening mee, dus dan ga je niet zoals je leeftijdsgenoten elke dag in de Mac een reet kweken.
zucht... Ga die discussie met baard lekker in een ander topic voeren... Dan kunnen we hier lekker verder speculeren over crazy bitchez.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
AKA uithongeren.?
Stelselmatige ondervoeding.?.....da,s goed voor je als je nog in de groeifase zit...echt.
ik ga wel tegen de bank aanzeuren..quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
zucht... Ga die discussie met baard lekker in een ander topic voeren... Dan kunnen we hier lekker verder speculeren over crazy bitchez.
het is weer begonnen!? cool!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn er weer sinds gister![]()
Heb m nog niet gevonden maar hoop wel snel!
http://www.youtube.com/watch?v=GgAguUG6msQquote:Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het al op youtube of een onder realtime player te vinden?
Ik ben niet zo thuis in het downloaden van torrentfiles enzo..
Heather heeft het syndroom van huppeldepup(wat op autisme lijkt) en ADHD...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
Wie is er autistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |