abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 1999 @ 20:13:00 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193241
Hoorde het net op de V reclame
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_193242
bestond dit topicje nog niet????????

Maar inderdaad ik hoorde het ook

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_193243
Ook gezien! Morgen komt er een nieuwe! Tijdens de late uitzending.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosmo Kramer (Datum 29 September 1999).]

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_193244
WAT een onwijze achterlijke beslissing om een
nieuwe aap of aapinnetje naar binnen te jassen! Als je nu nog dat huis in mot dan lig je er vlgs mij bij de eerste de beste stemming d´r gelijk weer uit!
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193245
beetje sjagerijn vanmiddag daardoor beetje gek en sceptisch maaarrrr idd heb de Comercial ook gezien (zat te kijken mbv ouwe tv zodoende zag ik het,meestal zap ik)
ER KOMT EEN NIEUWE BEWONER!!!
AKTIE!! AKTIE!!AKTIE!!AKTIE
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_193246
Dus als ik het goed begrijp betekend dit dus dat als een bewoner besluit om in de laatste week (paar dagen) weg te gaan dat er dan een andere in de plaats kan komen en dat deze binnen enkele dagen kans kan maken op die 250.000,- en daar dus geen 100 dagen voor te hoeven zitten. Want dat doet V. nu. Bewoner gaat er vrijwillig uit, we doen er een nieuwe in.

Dusseh als er iemand op het einde eruit gaat wil ik er wel voor in de plaats hoor

Bye

<Gezocht signature, om deze lege plaats in het leven op te vullen.>
  woensdag 29 september 1999 @ 23:28:00 #7
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_193247
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')