Hij had best zo kunnen doen dat hij gewoon wel Brian immuun had gemaakt onder het mom van het eruit stemmen van Amanda.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
De eerste twee stemmingen heeft Nicolaas geen stem in te brengen, als Jaap er dan uitvliegt heeft hij zich iig aan zijn woord gehouden. Dus ligt er nu de taak voor Nicolaas om de anderen te overtuigen Jaap er deze of de volgende ronde uit te stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Juist daarom verbeterde ik mezelf ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij kan helemaal geen dekking geven aangezien hij niet kan stemmen
Hoe dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist daarom verbeterde ik mezelf ook![]()
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef robert2006 het volgende:
het script heeft er natuurlijk ook mee te maken, denk dat de redaktie het tijd vindt dat of sylvia of eric vertrekt
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe dan ook.. hij kan plannen wat ie wil.. er gaat toch weer niemand weggestemd worden.. Daarvoor zijn de 'groepjes' te bang voor.. Stel je voor dat je evenveel 'leden' hebt en 2 ipv 3 dekkingen..
Natasia had met liefde Amanda of Jaap eruit gestemd. Hij wil Sylvia of Eric eruit en dat gaat dus niet gebeuren. Duffe aktie van Nicolaas.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.
Zowist!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de schoonmaakploeg zich te veel met het spel en de bewoners bemoeid. Palma al helemaal.. Die geeft nog gewoon een grote bek terug ook.. Die had ik allang ontslagenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:16 schreef Liess het volgende:
Wat een pokkewijf die schoonmaaktrut.
"Ga naar boven, geef opdracht maak ik de kasten leeg"
bijna alles is gescript, het is voor een groot gedeelte GTST of ONM met een klein beetje realityquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |