Leoni dus...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat stappen met die Leonie die Huub probeerde te versieren op la Fete Blanc.
nee, maar bij mij gaat het altijd op de kop staanquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Ecila111 het volgende:
OT: Goeiemorgen, hebben jullie ook vaak dubbel beeld dat flikkert?
Groupiesquote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Leoni dus...
Lieke en Leoni hadden gisteren ook al wat afgesproken, en gaan dus zaterdag met een groepje, waaronder ook Huub's vriend Ben, op stap in Oldenzaal en omgeving.
De libelle lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Prosac het volgende:
Die TT![]()
![]()
Ik hoop dat kleinzusje nog andere mogelijkheden heeft om de Nicolaas spanning van zich af te krijgen indien Nicolaas het toch te leuke vindt in de Kooi
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
Ik vond Jaap en Cora meer verliefd kijken dan Huub en Lieke
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
Is ook apart!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, maar bij mij gaat het altijd op de kop staan
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen. De villa is geen trouwlocatie en je kunt in Nederland alleen maar trouwen op daarvoor aangewezen locaties. Gaat het hele zooitje dan naar het stadhuis of komt tien met de smoes dat dat later gebeurt of zo. Ik vind het allemaal zo fakequote:Op woensdag 11 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
Ach Talpa heeft natuurlijk ook nog dat programma de bruiloft en daar werden wij gisteren ook al door gebeld of wij mee wilde doen maar ze hadden de verkeerde datum dus. En we hadden er toch echt niet aan mee gedaan. Misschien scoort dat bruiloften gedoe wel op Talpa.
Overigens denk ik dat zowel Jaap als Cora gecast zijn via een castingburo en dit allemaal helemaal nep is. We moeten straks, als we weten wie het huwelijk gaat voltrekken, maar een googele op die ambetenaar.
Alleen als Lieke in beeld isquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Ecila111 het volgende:
OT: Goeiemorgen, hebben jullie ook vaak dubbel beeld dat flikkert?
Nou dat dan weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
zo dusquote:Op woensdag 11 april 2007 10:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is ook apart!
Ik word misselijk van die klapzoenen van Huub en Lieke.
met schoonmaakdoekjesquote:Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Ecila111 het volgende:
Gaat Lieke weer lekker soppen..... met keukenpapier?
Kijk daar is de keukenrol al..... gelukkig maar alles straks weer spik en span.quote:
het kan wel met speciale toestemming van de gemeentequote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen. De villa is geen trouwlocatie en je kunt in Nederland alleen maar trouwen op daarvoor aangewezen locaties. Gaat het hele zooitje dan naar het stadhuis of komt tien met de smoes dat dat later gebeurt of zo. Ik vind het allemaal zo fake![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef demins het volgende:
Oh God, laat Lieke Herma verdampen! Dank U wel.
is Jaap erbij teveel gevraagd?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef demins het volgende:
Oh God, laat Lieke en Herma verdampen! Dank U wel.
Anders nog?
Blind hequote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef Gigageil het volgende:
Lieke is helemaal niet geïntresseerd in je familie, maar in de miljoenen die je (mischien) gaat winnen, Huub.....![]()
Jan Lenferink kon er ook wat van qua stotteren!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef Ecila111 het volgende:
Op het stotteren na lijkt Huub in z'n praten (oeverloos door ouwehoere) veel op Jan Lenferink.
sinds ik Jaap en Cora samen heb gezien, weet ik dat het 'm niet zit in lief doen tegen elkaar. Achter elke sterke man staat een nog sterkere vrouw. Lieke en Cora vechten wel uit wie de villa gaat winnen!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:43 schreef Ashrak het volgende:
Kan echt niet meer naar Lieke kijken zeg ... wat nep.
Snap ook nog steeds niet dat Huub erin trapt ... maar goed ... laten we maar zeggen ... alles voor TV.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Zou bidden helpen, om Lieke te laten opzouten![]()
Ik help mee!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
Zou bidden helpen, om Lieke te laten opzouten![]()
Nicolaas heeft bij Jaap losgekregen dat hij na zijn bruiloft niet meer de back-up van Brian wil zijn omdat hij dan echt wil gaan 'rellen'. Die bruiloft is volgens mij binnen 3 maanden dus Jaap is geen lange termijndekking meer voor Brian. Leuke informatie voor Nicolaas om Brian te overtuigen!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
[..]
De eerste twee stemmingen heeft Nicolaas geen stem in te brengen, als Jaap er dan uitvliegt heeft hij zich iig aan zijn woord gehouden. Dus ligt er nu de taak voor Nicolaas om de anderen te overtuigen Jaap er deze of de volgende ronde uit te stemmen.
8 juniquote:Op woensdag 11 april 2007 10:57 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Nicolaas heeft bij Jaap losgekregen dat hij na zijn bruiloft niet meer de back-up van Brian wil zijn omdat hij dan echt wil gaan 'rellen'. Die bruiloft is volgens mij binnen 3 maanden dus Jaap is geen lange termijndekking meer voor Brian. Leuke informatie voor Nicolaas om Brian te overtuigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |