Natasia had met liefde Amanda of Jaap eruit gestemd. Hij wil Sylvia of Eric eruit en dat gaat dus niet gebeuren. Duffe aktie van Nicolaas.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoewel hij had wel brian immuun kunnen maken, want hij mag toch niet mee stemmen de 1e 2 stemmingen, dus had hij zijn woord kunnen houden naar Jaap toe.
Edit: Newbie foutje![]()
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub hoeft niet meer dan 2 dekkingen hoor, Brian wil er 4 maar Huub, Syl en Eric vinden 2 dekkingen genoeg.
Zowist!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kon niet anders, hij had Jaap zijn woord gegeven dat hij hem er niet uit ging stemmen de eerste 6 stemmingen.
Ik vind sowieso dat de schoonmaakploeg zich te veel met het spel en de bewoners bemoeid. Palma al helemaal.. Die geeft nog gewoon een grote bek terug ook.. Die had ik allang ontslagenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:16 schreef Liess het volgende:
Wat een pokkewijf die schoonmaaktrut.
"Ga naar boven, geef opdracht maak ik de kasten leeg"
bijna alles is gescript, het is voor een groot gedeelte GTST of ONM met een klein beetje realityquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de redactie hier een draai aan kan geven....
Denk ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
Ik geloof niet dat dit gescript is om Sylvia te toneelhaken.
Voor het programma is een zeker evenwicht nodig tussen de kampen, en ik geloof nooit dat Tien met de Tokkie site wil overblijven. Natasia mag misschien winnen, maar niet Amanda of Jaap. Brian denk ik ook niet.
Daarnaast heeft Sylvia veel fans.
Ik denk dat dit echt bedacht ik door Nicolaas zelf, uiteraard met steun van achter.
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Waar ik wel 'bang' voor ben is dat met kost wat het kost Jaap er in wil houden tot de bruiloft, omdat dit volgens Jaap 'mega kijkcijfers' op gaat leveren.![]()
precies, er straalde geen spatje liefde vanaf.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.
Wie wil er nou in hemelsnaam een bruiloft zien tussen 2 niet bepaald knappe mensen die geen greintje liefde, passie of hartstocht tentoonspreiden?
Mm, foto doet t nietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:23 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Huub heeft zijn kookwedstrijd vandaag.
Ik vond het zo mooi toen ze de auto uit kwam.. Hooi Jaap.. wat zie je er raar uit in het echt!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Na het bezoek van Cora mag het duidelijk zijn dat Japio volkomen geschift is, en dientengevolge een ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid heeft.
Wie wil er nou in hemelsnaam een bruiloft zien tussen 2 niet bepaald knappe mensen die geen greintje liefde, passie of hartstocht tentoonspreiden?
Iemand het gevoel geven dat hij boven je staat is niet verkeerd. Gisteren heeft Huub behoorlijk Nico de oortjes gewassen over de in de ogen van Huub domme beslissing.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
quote:
Niets maar dan ook niets wijst erop dat Nicolaas een betere speler is dan Huub. Nicolaas heeft totaal niets laten zien waaruit je kan opmaken dat hij beter is in het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet dat hij het tegen Nicolaas moet afleggen als het om het spel gaat... hij mag alleen maar hopen dat Nicolaas het weer niet trekt om zo afgezonderd te zitten, maar ze weten allebei hoe dat is, en met die wetenschap opnieuw de keuze maken de villa in te gaan maakt je alleen maar sterker.
Ja hier dito, stom zijn we eigenlijk he.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef Liess het volgende:
Ik vind het trouwens heerlijk dat zonnetje, met die vogeltjes op de achtergrond....
Opzich zou ik ook zelf gewoon van dat geluid kunnen genieten én de zon kunnen voelen, maar nee, ik zit hier achter mijn pc
Ja stelletje verslaafde ..quote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hier dito, stom zijn we eigenlijk he.![]()
Waarom denk je dat "achter" de bruiloft een maand vervroegd heeft?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Waar ik wel 'bang' voor ben is dat met kost wat het kost Jaap er in wil houden tot de bruiloft, omdat dit volgens Jaap 'mega kijkcijfers' op gaat leveren.![]()
Daar onderschat hij Sylvia. Syl vertrouwt Nicolaas voor geen meter namelijk. Syl is de grootste en zwaatrste aanhanger van She.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Nu heeft Nicolaas het weer over een pact met Sylvia.
Want Natasia wil liever eerst Eric eruit en dan Jaap.
Hebben jullie hem op 1 romantische actie richting cora kunnen betrappen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij is aan het bijkomen van zijn romantische avond.
Moet ikquote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben jullie hem op 1 romantische actie richting cora kunnen betrappen ?
Jaap had het over een bruiloft van 40.000 euro.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom denk je dat "achter" de bruiloft een maand vervroegd heeft?
Omdat ze bang zijn dat hij voor die tijd al weggestemd is
Ik kan me niet voorstellen trouwens dat het een "normale" bruiloft wordt met veel gasten.
Hooguit 15 gasten, denk ik, en na 4 uur oprotten.
1 actie was toch niet echt veel gevraagdquote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Moet ikerachter zetten zodat het niet serieus genomen word of .....??
Tuurlijk wel... het is hartstikke spannend als je elkaar voor de eerste keer ziet na een 3 week lange internet relatie, en dan ook nog al die camera's..................quote:Op woensdag 11 april 2007 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
1 actie was toch niet echt veel gevraagd![]()
Tja siegologen kraken ook al jaren hun hersens over mensen die spiegofreen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
Verdomd, wat ben ik blij dat Nicolaas terug is
De streams zijn weer om aan te zien, en we hebben weer iets om onze hersens over te kraken.
Nou, de laatste serie van 3 zoenen, waarvan de laatste toch bijna vol op de lippen van Cora, die zich daardoor schielijk terugtrok, zou op zich best uitgelegd kunnen worden als een daad van pure romantiek!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
1 actie was toch niet echt veel gevraagd![]()
De tuinmanquote:Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef Liess het volgende:
Wie staat daar bij de fontein??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |