Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicolaas Huub wel zover zou kunnen krijgen dat hij Eric er uit zou stemmen, na een paar avonden praten en drinken. Ik denk dat hij Sylvia of Eric niet zover zal krijgen
Als dat waar zou zijn, zou Huub toch niet nog maanden blijven zitten wachten op z'n verlies ........quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hij herkent en erkent gewoon zijn meerdere.... en dat is niet zwak, slechts verstandig![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het net zoiets als na jaren erachter komen dat god sint-nicolaas niet bestaat?
Mooi opgetekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "En ik mag sinds vandaag weer drinken"
Eric : "Pas op dan"
Huub : "Ja, alles heeft een reden"
Eric : "En daarom moet je oppassen"
Huub : "Ja, ik weet het"
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
In bed, op tafel, op het aanrechtquote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Weer die schijthond in bed ?
Heb niets tegen dieren, maar in bed![]()
Ik sie geen voetenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de wetten van de standen van de voetjes is dit een achterdeur-beurt .....
[afbeelding]
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi opgetekend.
Dat gaat hem dus waarschijnlijk de kop kosten.
Ik vond anders dat Huub eerder op de avond na de stemmingsronde Nicolaas flink toesprak. Op dat moment was hij zeker geen hielenlikker. Op eerdere momenten helaas wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Huub weet wie zijn meerdere is.... en Nicolaas is de eerste in de villa.
Exact! Dat dacht ik dus ook! Nicolaas gaat, omdat het bij SHE niet gaat lukken, Brain zover krijgen om Amanda of Jaap eruit te werken. Hij heeft nu het vertrouwen gewonnen van Brain, Natasia, Amanda en Jaap.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, daarbij: Nicolaas weet zelf ook wel dat je daar beter met SHE kunt zitten dan met BANJ.... dus ik vermoed dat deze immuniteit van Huub slechts een speltechnisch 'inlikken" bij BANJ is.
Hij weet dat SHE elkaar er nog lang niet uit zal stemmen... dan heeft Nicolaas als "vertrouweling" nog 2 weken om de onderlinge banden bij BANJ flink te ondermijnen en daar over 3 weken wel een ontslag te "bewerkstelligen"
Waar hem dat voorlopig bij SHE nog echt niet zal lukken.
Ach, hij mocht toch al veel meer drinken dan was toegestaan en volgens mij willen ze zoveel mogelijk heibel in de tent.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik 'lees' het opheffen van de restrictie iets anders. Binnenkort vervalt de officiele waarschuwing. Ze willen Huub heel snel daarna een nieuw sanctie bezorgen om hem koest te houden.
Nicolaas laat zich idd met geen mogelijkheid een alcohol-ristrictie opleggen, dus dan wordt het heel lastig om Huub er vanaf nu wel 1 op te leggenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Niet perse, kan ook zijn dat Huub weer terugvind tot uhm... de vorm waarin hij populair werd. Huub alleen stelt niets voor, hij heeft een tegenstander nodig om zich te profileren.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub gaat zelf voor zijn ondergang zorgen, de redactie heeft dit een tijd tegengewerkt maar met de komst van Nicolaas is de weg vrij zo lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |