Nee, Huub is zijn messenset kwijt. Hij had hem na het bezoek aan Lepels in de hal gelegd en heeft hem daarna niet meer terug gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
Amanda is haar messenset kwijt
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia: Huub.. Huubje!! Je hebt vandaag je kookwedstrijd!
Huub: Dat meen je niet.. dat kunnen ze er toch niet ineens zo maar opzetten?? WTF!!!
nee Amanda, Huub zei dat ze een mes had uitgeleend aan Brian.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef Liess het volgende:
Nee Huub toch?
Waarom zou dat vandaag het meest nodig moeten zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Allemaal heel toevallig. Huub kan dus geen invloed uitoefenen op de gang van zaken terwijl dat vandaag misschien wel het meest nodig is.
Hier nog een ik boycot die bruiloft ook, het is één grote nepzooi.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ok, de messenset van Huub weg, er mocht toch niet gejat worden!!!! En ze zullen wel in de kast van dellie, ratasJa of ratjeB liggen.
en die bruiloft, die ga ik mooi niet kijken, zelfs niet op de streams, ik boycot die fucking tering bruiloft!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
Vind ik een goed plan. 40k naar KiKa en niet naar Jaap & Cora!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef elrosa het volgende:
[..]
En ik ga ook niet kijken laten ze dat geld maar aan kanker bestrijding geven in plaats van dat nep huwlijk
6 kussen !!!! 3 bij binnenkomst en 3 bij afscheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Dus. Jaap en Cora hebben gisteravond met pijn en moeite drie zoenen uitgewisseld (waarvan twee op de wang) en dit overduidelijke stukje liefdesgeluk wordt straks in de kooi bezegeld met een huwelijik?
Wat een farce.
Morning, y'all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |