Ja maar er mag geen spelinformatie worden doorgegeven...Herinner je t telefoongesprek met mama Netty nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Jaap is dom!
Wilgo en mama Netty komen er binnen 24 uur achter dat Jaap niets om hun geeft en dat hij in het huis zit om te winnen. Als Wilgo en Netty die informatie doorsluisen...waarom zou Brainless Jaap er dan nog in houden? Dan kan Brainless beter voor Nicolaas gaan...
Ze zijn niet zo fysiek ingesteldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Jezus, ze hebben elkaar 3 zoenen gegeven en elkaar nog geen minuut aangeraakt.
Zouden ze brievensex hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Jezus, ze hebben elkaar 3 zoenen gegeven en elkaar nog geen minuut aangeraakt.
ik vind de stemmen ook zo erg op elkaar lijken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke en Cora zitten op hetzelfde toneelclubje...ze praten zelfs hetzelfde
Het valt me zwaar dit als Lieke-sympathisant te moeten toegeven, maar datzelfde dacht ik ook al een paar keer...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke en Cora zitten op hetzelfde toneelclubje...ze praten zelfs hetzelfde
Gokje.....20x backspace gebruiktquote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... in dit geval liever saai dan ranzig eigenlijk![]()
En brieven schrijven naar Cora, zegt hij er nog snel achteraan.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef 2live het volgende:
het afvallen is niet meer zo belangrijk want hij voelt zich goed. Problemen met zijn moeder zijn ook uitgesproken, dus zijn doel is nu; zwemmen, sauna en piano spelen
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:33 schreef BuffyJan het volgende:
Ja maar er mag geen spelinformatie worden doorgegeven...Herinner je t telefoongesprek met mama Netty nog?
Hand, serieus...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Komt er een zoen?
Ik gok een gedwongen ongemakkelijk kusje...
Volgens mij is Jaap gewoon een latente homo, hij heeft Huub al meer vastgepakt dan Cora.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Jaap wordt alleen geil als een vrouw hem begrijpt![]()
Dat komt nu heel mooi uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...
Dan mag ik hopen dat de redactie niet ingrijptquote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless is bijna jarig, wat denk je dat die criminele familie op z`n verjaardag gaan doen? Die gaan gewoon een uur lang over het spel praten...
"homo zeg maar"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora: 'Johan had zo'n leuke bijnaam voor Huub ... nicht in opleiding. En Johan mag dat zeggen want hij is zelf ....eh .....'
Ze gaan gewoon in de tuin zitten zodat er geen plasma schermen in de buurt zijn. Tegen de tijd dat de redaktie ter plaats is is alle informatie doorgespeeld...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
Dan mag ik hopen dat de redactie niet ingrijpt![]()
...... en krijgt dan een enorme peut voor zn bek!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Masseur geweest...?
Jaap pakt Cora in de laatste seconde plat op de bek...![]()
De ultieme intimiteitquote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
HAND OP SCHOUDER! IK ZAT ERBIJ EN ZAG HET ZELF!
Ik zit er klaar voor...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
...... en krijgt dan een enorme peut voor zn bek!![]()
Laat ik nou NIET zitten te wachten op een moment dat Jaap Cora likt.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hij zit te zeggen dat er beelden zijn waarop Huub Amanda likt.
Wie Cora?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:43 schreef schatje het volgende:
Leuke vlotte meid hoor.
Ik had haar de sauna in gesleurd en haar het laatste half uur om haar mama laten gillen...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Kus op de mond en ze rent bijna weg!
Japio en ratfans zijn effe weggebleven.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
Tijd voor een poll, effe checken of er mensen op FOK zijn die Cora echt een leuke vrouw vinden. Ik kan me niet voorstellen dat de Jaap-fans trots op dit gesprek zijn... Graag commentaar van Peter6000
Ik ben er ook helemaal opgewonden van geraaktquote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Lipsch het volgende:
da's een verdomd geile relatie die Jaap en Cora met elkaar hebben!
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
3 kusjes...
Jaap: "Dat was het dan!"
Cora: "Niet vergeten! AANZOEK"
Jezus Tittyfucking CHRIST!
Klopt, ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 11 april 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Logisch toch, dat zo'n sociaal gestoord varken als Jaap geen leuke vriendin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |