abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50652776
Kick
Iemand nog ideeen? Als heel veel mensen het niet zien zitten in dig horen we het ook graag.
Het liefste onderbouwd uiteraard.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:20:48 #62
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_50653030
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
Kick
Iemand nog ideeen? Als heel veel mensen het niet zien zitten in dig horen we het ook graag.
Het liefste onderbouwd uiteraard.
Zelf zie ik het absoluut zitten zat zelfs al af te vragen waar het bleef aan gezien ze het in GAM al hebben
phluphy for president!
pi_54589793
quote:
In verschillende subfora zijn met succes filters geïmplementeerd. Het voordeel van een filter is dat je alleen topics te zien krijgt over een bepaald onderwerp.

Ik vind het ook wel een goed idee voor DIG, en dan vooral om de huis-tuin-en-keuken pc-problemen te filteren. Dit hele subfora is ondergesneeuwd onder de "nou doet ie 't nie meer" topics . Dit gaat (naar mijn mening) ten koste van de discussies, reeksen enz.

Mijn voorstel is dan ook om een huis-tuin-en-keuken-problemen (en ja dan met een serieuze formulering ) op te zetten een "overig" die indien gewenst nog verder gespecificeerd kan worden.

Er zijn vast vele andere meningen over, game on .
Deze post kwam dus uit een gesloten topic hierover .
Reactie mod:
quote:
Ja, is besproken en te weinig animo.
Filters kunnen ook niet meer gedelete worden dus ik denk een kansloos project.

Voor de rest kon en kan de discussie in
Het zal dus wel een hopeloze poging zijn .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54589864
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Deze post kwam dus uit een gesloten topic hierover .
Reactie mod:
[..]

Het zal dus wel een hopeloze poging zijn .
Je voorstel in elk geval omdat het nogal een denigrerend toontje bevat.
Als er al filters komen zou het over de technische inhoud gaan en niet het kennis nivo.

Dat is ten eerste niet te filteren omdat een domme vraag voor de ene een slime vraag voro de ander is en vice versa. Maar misscien moet je dan eerst de OP lezen want volgens mij stonden daar al wat ideeen.
pi_54590067
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Je voorstel in elk geval omdat het nogal een denigrerend toontje bevat.
Als er al filters komen zou het over de technische inhoud gaan en niet het kennis nivo.

Dat is ten eerste niet te filteren omdat een domme vraag voor de ene een slime vraag voro de ander is en vice versa. Maar misscien moet je dan eerst de OP lezen want volgens mij stonden daar al wat ideeen.
Even een misverstand uit de weg helpen. Ik probeer absoluut geen niveaufilters aan te brengen want dat is inderdaad onmogelijk.

Het gaat mij meer om de "computerproblemen" te scheiden van de "discussies". Ik heb 't gevoel dat 80% van DIG bestaat uit mensen die een praktisch probleem hebben (iets wat niet werkt).

En de post was misschien wel een beetje denigrerend, maar absoluut niet over niveau of iets dergelijks .

Maar goed, ik ben dus voor een praktische scheiding van problemen & overig.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 14 november 2007 @ 00:42:09 #66
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54591094
Ik zou het opdelen in problemen en discussies, dat gecombineerd met goede tags in de TTs moet genoeg zijn denk ik. Verdere opdeling is alleen maar irritant, en uiteindelijk ga je dan toch alles doorlopen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')