Zelf zie ik het absoluut zitten zat zelfs al af te vragen waar het bleef aan gezien ze het in GAM al hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
Kick
Iemand nog ideeen? Als heel veel mensen het niet zien zitten in dig horen we het ook graag.
Het liefste onderbouwd uiteraard.![]()
Deze post kwam dus uit een gesloten topic hieroverquote:In verschillende subfora zijn met succes filters geïmplementeerd. Het voordeel van een filter is dat je alleen topics te zien krijgt over een bepaald onderwerp.
Ik vind het ook wel een goed idee voor DIG, en dan vooral om de huis-tuin-en-keuken pc-problemen te filteren. Dit hele subfora is ondergesneeuwd onder de "nou doet ie 't nie meer" topics. Dit gaat (naar mijn mening) ten koste van de discussies, reeksen enz.
Mijn voorstel is dan ook om een huis-tuin-en-keuken-problemen (en ja dan met een serieuze formulering) op te zetten een "overig" die indien gewenst nog verder gespecificeerd kan worden.
Er zijn vast vele andere meningen over, game on.
Het zal dus wel een hopeloze poging zijnquote:Ja, is besproken en te weinig animo.
Filters kunnen ook niet meer gedelete worden dus ik denk een kansloos project.
Voor de rest kon en kan de discussie in
Je voorstel in elk geval omdat het nogal een denigrerend toontje bevat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deze post kwam dus uit een gesloten topic hierover.
Reactie mod:
[..]
Het zal dus wel een hopeloze poging zijn.
Even een misverstand uit de weg helpen. Ik probeer absoluut geen niveaufilters aan te brengen want dat is inderdaad onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Je voorstel in elk geval omdat het nogal een denigrerend toontje bevat.
Als er al filters komen zou het over de technische inhoud gaan en niet het kennis nivo.
Dat is ten eerste niet te filteren omdat een domme vraag voor de ene een slime vraag voro de ander is en vice versa. Maar misscien moet je dan eerst de OP lezen want volgens mij stonden daar al wat ideeen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |