Bij de geboorte bedoel ik dombo, en nu is ie nog mooier.quote:
Kunnen wij theoretisch gezien ook een Brit als Camilla krijgen???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef static het volgende:
Omdat wij familiebanden hebben met het Engelse monarchie. Theoretisch is het zelfs mogelijk dat één van de Oranjes de kroon bestijgt.
prinses Staceyquote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Anastacia
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niksquote:
Ja ok, maar als hun dat een mooie naam vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niks![]()
Dan wordt het Amina! Leuke moderne variant al zeg ik het zelf en A...ia.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in de telegraaf staan dat de naam Wilhelmina getipt word![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat denken jullie van Anita?
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef mspoez het volgende:
Aurelia?
Vind ik ook wat minderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat worden![]()
quote:
Yepsquote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Okee, dan houden we het op Anastacia
![]()
Met W-A en Maxima weet je het maar nooit. Catharina-Amalia, hoe verzin je het. Zelf hoop ik op Sophia of Helena, maar Anastasia (niet met een C, dat vind ik lelijk. Ik ben nogal gevoelig voor schrijfwijzen) is ook heel mooi. Maar het zal ongetwijfeld iets anders zijn dan dat, want niemand had volgens mij Alexia of Amalia voorspeld. Ik hou mn hart maar weer vast voor morgen...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het een mooie naam vind. Maar 'walgelijk marginaal' - beetje sterk hoor. Marcus Aurelius, hartstikke keizerlijk! Vind hem gewoon perfect in het rijtje Amalia - Alexia passen: begint met een A, eindigt op IA en in het midden een afwijkende klank zodat ze niet alledrie komen aanhollen wanneer de nanny één van de drie roeptquote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Alexia naar de ene 'onechte'dochter van Bernhard,quote:
Afgekort YTMPMAMIDYTMPSPMMPMHABquote:Op woensdag 11 april 2007 07:52 schreef Traband het volgende:
De naam word Yang Teramat Mulia Pengiran Muda eAbdul Muntaqim Ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |