Er gaat altijd minimaal een dag overheen. In het nieuwsbericht van NOVUM in de OP staat zelfs 2 dagen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:28 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand nog van de vorige keren wanneer nou de naam bekend gemaakt werd? Is dat nu al of toch later?
het is toch vreemd dat Beatrix alleen maar zusjes heeft, zij en haar zussen alleen maar jongens kregen, en nu krijgen de jongens op hun beurt weer allemaal meiden.. ik vind het heel apart hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Kon Claus niet gewoon eens een dochter toveren?
Aka, waar gaat dit over? Alexander en Máxima hebben blijkbaar een tendens voor meisjes, so be it.
Uhmmm... Irene twee jongens en twee meisjes, Christina twee jongens en een meisje... en Constanstijn heeft inderdaad een zoon. Zo bijzonder is het dus allemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef purmernoord het volgende:
[..]
het is toch vreemd dat Beatrix alleen maar zusjes heeft, zij en haar zussen alleen maar jongens kregen, en nu krijgen de jongens op hun beurt weer allemaal meiden.. ik vind het heel apart hoor.
quote:Trotse vader toont dochter
AMSTERDAM - Een trotse Willem Alexander showde vanmorgen even zijn nieuwe baby: het derde meisje van het gezin. 'Een voorbeeldbaby', zei hij. 'We zijn trots en blij.' Een naam heeft hij al, maar die wil hij nu nog niet wereldkundig maken. Later deze week volgt de aangifte van de geboorte op het stadhuis in Den Haag.
De nieuwe prinses kwam binnen zes uur op de wereld in het Bronovo ziekenhuis. Rond drie uur was Maxima 'voor de zekerheid' naar het ziekenhuis' afgereisd. De kinderen voelden dat een geboorte in de lucht hing, zegt de kersverse vader. 'Ze waren druk met poppen aan- en uitkleden. Je had duidelijk het idee dat ze voelden dat er wat stond te gebeuren', aldus een duidelijk ontspannen prins vanmorgen op een speciale persconferentie. Amalia had haar nieuwe zusje vanmorgen overigens nog niet gezien.
Maxima en Alex hebben een rustige nacht gehad. De kleine werd maar één keer wakker. Willem-Alexander heeft vanavond nog een officiële verplichting, maar neemt het komend weekend helemaal vrij voor zijn nieuwe dochter. Op de vraag of hij niet liever een eerste zoon had gehad, zei hij vastbesloten: ' Het enige waar ik echt op gehoopt heb is een gezond kind. Daar gaat het alleen maar om'. En wordt het niet druk met vier vrouwen om zich heen? 'Het is een kippenhok waar ik straks als een trotse haan doorheen kan lopen.'
De inmiddels ervaren prins zegt dat zijn dochter nog per uur verandert. 'Ze heeft vrij grote ogen. Haar neus is genetisch gezien van de Oranje-kant , het gebrek eraan dan', grapte de ontspannen prins
Het medisch team sprak van een 'koninklijke bevalling' die zonder problemen verliep.
De gynaecologen meldden dat Maxima om half één vannacht, een paar uur na de bevalling, al als een roos sliep.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Esraa het volgende:
Prins Willem Alexander toont woensdagochtend in het Bronovo ziekenhuis in Den Haag zijn derde dochter.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoh, ik vind dat hele koningshuis een grote poppenkast en Bea lijkt me een kreng, maar Wimpie is gewoon heel geschikt, aardige vent volgens mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ook!Ik ben echt wel fan van onze oranjes!
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind dat hele koningshuis een grote poppenkast en Bea lijkt me een kreng, maar Wimpie is gewoon heel geschikt, aardige vent volgens mij.
Bernhard was trouwens ook grappig, ik heb een tijdje bij het wereldnatuurfonds gewerkt en aangezien hij daarvan beschermheer was oid, ging hij regelmatig mee op reisjes naar Afrika enzo, dan hadden wij altijd dia's waarop hij stomdronken de helicopter uit kwam tuimelen
Maar dat mochten we niet naar buiten brengen natuurlijk
Wel net zo eerlijk, anders zou het jongentje een complex krijgen dat zijn grote zus Amalia voorgaat in de lijn van troonsopvolgingquote:Op woensdag 11 april 2007 08:21 schreef Koningin het volgende:
Yeah, alweer een meisje!
Had eigenlijk wel een jongentje verwacht, maar dit is natuurlijk ook leuk
idd jaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Wel net zo eerlijk, anders zou het jongentje een complex krijgen dat zijn grote zus Amalia voorgaat in de lijn van troonsopvolging![]()
Die arme Claus-Casimir, die zal nog een hoop leuke familiefeestjes moeten doorstaan met zeven gillende nichtjes in de buurtquote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Koningin Beatrix heeft zeven kleindochters en een kleinzoon![]()
binnen drie werkdagenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Wanneer maken ze de naam van dat mokkel bekend?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
en toch vind ik het zielig voor Alexander... denk eens 10 jaar vooruit4x pms, 3x puberen.....
Triest inderdaad, maar dat geldt voor elke man met meer dan 1 dochter eigenlijk. Maar ja, wat doe je eraan hè.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
en toch vind ik het zielig voor Alexander... denk eens 10 jaar vooruit4x pms, 3x puberen.....
elke andere man kan z'n spullen pakken en nokken.. als Alexander dat doet, is het meteen voorpagina nieuwsquote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Triest inderdaad, maar dat geldt voor elke man met meer dan 1 dochter eigenlijk. Maar ja, wat doe je eraan hè.
dat is meteen ook weer het andere uiterste idd...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Beter drie dochters dan helemaal geen kinderen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is meteen ook weer het andere uiterste idd...
Dat nog niets eens. Ze hadden de domeinnaam al geregistreerd en door laten verwijzen naar www.koninklijkhuis.nl. Je kunt precies achterhalen welke domeinnamen doorverwijzen naar die site. En men had dus al snel door wat de naam van het nieuwe prinsesje was.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er gaat altijd minimaal een dag overheen. In het nieuwsbericht van NOVUM in de OP staat zelfs 2 dagen.
Dat was bij de andere 2 trouwens ook zo.
Bij Amalia was de naam overigens uitgelekt...informant bij de vaste domeinregistrator van het Koninklijk huis.
De aangifte is vrijdag live te volgen van 9:50 tot 10:30 op Nederland 1!quote:Kroonprins doet vrijdag aangifte geboorte
Prins Willem-Alexander doet vrijdag de dertiende aangifte van de geboorte van zijn derde dochter.
Oude Stadhuis
In het Oude Stadhuis aan de Groenmarkt in Den Haag zullen premier Balkenende en de vice-president van de Raad van State, Tjeenk Willink, bij de aangifte aanwezig zijn.
Loco-burgemeester
De Haagse loco-burgemeester Klijnsma staat om 10.00 uur samen met een ambtenaar van de burgerlijke stand klaar om de gegevens officieel in de burgerlijke stand op te nemen.
Het zou wel vet zijn als het drie hele lekkere chicks worden met allemaal seksschandalen en zoquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef wizarddragon het volgende:
Nou die derde zou best een tomboy kunnen worden. Voetbalkampen,etc. Stiekum een Lesbische prinses?
quote:„Dochters houden je scherp”.
"Voor dit moment is vijf een mooi getal", zei prins Willem-Alexander na de geboorte van zijn derde dochter. Prinses Máxima, de drie dochters én ’de trotse haan, zoals de 39-jarige vader zijn eigen rol in het koninklijke kippenhok toepasselijk omschreef. Iemand die daarover kan meepraten is Robert ten Brink. De RTL-coryfee heeft zelfs twee ’kippetjes’ meer!
De 51-jarige presentator is namelijk de trotse vader van vijf dochters tussen de 11 en 23 jaar; Nina, Emma, Charlotte, Isabel, Suzanne. „In het begin voel je je een trotse haan, maar met de jaren wordt dat steeds minder. Naarmate de hennetjes groeien, krijgen ze de overhand en dan verander je vanzelf in een krielkipje”, lacht Robert. „Ach, zo erg is het ook weer niet hoor. Het heeft juist voordelen om met veel dames in één huis te wonen. Vrouwen zijn altijd streng naar mannen toe. Ze behoeden je voor missers.”
Hij legt uit: „Mijn dochters houden mij scherp. Ze zorgen ervoor dat je geen foutje bloesjes draagt, dat je niet voor gek loopt met een lelijk haarstukje en dat je niet in een vlaag van verstandsverbijstering als vijftiger een motor koopt om daar als een klein jongetje op te gaan rijden... En dat zijn ook meteen de nadelen”, grinnikt de in Amsterdam geboren presentator. „Ik heb eens een keer de fout gemaakt om een Hawaï-bloesje aan te trekken. Ik werd door mijn meiden keihard uitgelachen. ’Het is zover! Midlife!, roepen ze in koor. In een relatie willen vrouwen altijd hun vriend veranderen, dat is hun meest favoriete hobby. Meestal lukt dat niet. Maar ik kan je verzekeren; met vijf dochters lukt dat wel! Tsja, als het me allemaal teveel wordt, dan zonder ik mij af. Dan ga ik een boek lezen op mijn jongenskamer.”
Heb je nog tips voor Willem Alexander, hoe hij zich staande moet houden in een huis vol vrouwen? Zonder maar een moment te aarzelen, antwoordt Robert beslist: „Ga niet met je dochters in discussie. Dat win je nooit. Je moet ze altijd gelijk geven. Geef je dochters veel complimentjes, want daar houden vrouwen van. En het is belangrijk dat je veel luistert. Maar dat is de kroonprins wel toevertrouwd denk ik. Bij de geboorte van onze vijfde dochter hebben mijn vrouw en ik het meegemaakt dat iemand tegen ons zei: ’Gefeliciteerd. Maar waren jullie niet erg teleurgesteld?’” Robert trekt een grimas. „Zoals Willem Alexeander al zei: ’Het belangrijkste is dat we een gezond kind hebben’. En daar sluit ik me helemaal bij aan!”
Thanxquote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef Esraa het volgende:
[..]
De aangifte is vrijdag live te volgen van 9:50 tot 10:30 op Nederland 1!
Als je er niet tegen kunt ga jezelf dan ergens anders zitten vervelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gezwets om zo'n klein ettertje
"Mijn vrouw maakt het goed, ze heeft 6 hechtingen, hechtgaren type 7, merk Superstitch(c)."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |