Er is gekozen een oud Miljonair te laten terug komen, omgeacht de eerdere reden van vertrek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Jij bent ook het paasweekend weg geweest?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Nico een handdoek over de camera had gegooit en weg was gestuurd, wat doet ie nu weer in DGK dan?
Ik denk dat hij er te dik op zit om het te zien....quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
Huub heeft het echt niet door...
Ben ik de enige die moet denken aan Edward Norton in American History X, als hij gearresteerd word?quote:
Wie hebben ruzie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Ionesco het volgende:
Huub en nathaniel hebben ruzie![]()
[afbeelding]
Eenschquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nicolaas probeert Hupert duidelijk te maken dat het niet zijn beslissing was maar die van de buren
Door huub er zelf achter te laten komen wekt dat nederigheid op bij huub...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Taurus het volgende:
Hmmm lijkt toch erop dat Nicolaas verder denkt dan de mogelijkheid dat Eric Syl er uit stemt of andersom. Maar waarom legt ie dat Huub gewoon niet uit?
Ja, gewoon opdracht. Net als de ruzie die ze nu maken .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas: "Het kón niet anders dan dit"
Zegt Nicolaas hier dat hem van boven iets is opgedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |