Opnemen doe ik ook niet meer als ik zie dat er anoniem wordt gebeld. Maar het geluid aanzetten voor alleen mensen uit mijn telefoonboek kan volgens mij niet met mijn mobiel (Motorola V3 razr)quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef MREn het volgende:
Gewoon niet opnemen.
Of geluid aanzetten voor mensen in je telefoonboek, en rest geen geluid.
Opnemen, telefoon naast je neerleggen, af en toe kijken of diegene zo dom is om aan de lijn te blijven hangen en ondertussen gewoon doorgaan met je dagelijkse bezigheden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Daar word ik dus zo moe van. Steeds op de meest vreemde tijden belt iemand (of meerdere personen) mij en als ik opneem hoor ik niets, of wordt er meteen opgehangen. Geen idee hoe ik anoniem bellen kan weigeren op mijn mobiel, naar mijn weten kan dat zelfs helemaal niet. Terugbellen kan dus ook niet, omdat het nummer dus verborgen is!
Klacht: mensen die je (ongevraagd) anoniem bellen op achtelijke tijden.
Slaat ook nergens op. En wat als er gebeld wordt die je niet in je telefoonboek hebt staan maar wat wel belangrijk is en niet anoniem is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef MREn het volgende:
Gewoon niet opnemen.
Of geluid aanzetten voor mensen in je telefoonboek, en rest geen geluid.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Opnemen, telefoon naast je neerleggen, af en toe kijken of diegene zo dom is om aan de lijn te blijven hangen en ondertussen gewoon doorgaan met je dagelijkse bezigheden.
Is het snel genoeg afgelopen.
wat voor phone heb je? Toevallig een sony ericson k750i? Want dan mag je me uitleggen hoe je dat doetquote:Op woensdag 11 april 2007 08:03 schreef Robin2130 het volgende:
Ik kan met mijn mobiel nummers blokkeren, maar ook anonieme bellers
Ideaal
Ik ook niet. Het lijkt er soms op alsof mensen die anoniem bellen zichzelf ontzettend interessant vinden of zo. Veel bedrijven bellen tegenwoordig ook al anoniem, geen idee waarom. Mijn collega's hebben er ook last van, en anonieme bellers negeer ik gewoon. Krijgen ze mij niet te pakken, hoef ik hun gezeik niet aan te horen, heerlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Anoniem bellen is echt kansloos, die neem ik niet eens op.
Ja. Moet je 2 keer op de deurbel drukken, 3x kloppen met je rechterhand op de magnetron. Vervolgens loop je 3 rondjes om je fietspomp en een salto achterover van de duikplank. Als je dan 2 keer op het groene knopje drukt belt ie automagisch terug.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef jorianj het volgende:
Er schijnt een code te bestaan waardoor je anonieme oproepen kan terugbellen.
Weet een van jullie die misschien??
Alvast bedankt!
Weet je zeker dat het niet op zeslijke tijden waren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klacht: mensen die je (ongevraagd) anoniem bellen op achtelijke tijden.
DANK JE!!! het werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Moet je 2 keer op de deurbel drukken, 3x kloppen met je rechterhand op de magnetron. Vervolgens loop je 3 rondjes om je fietspomp en een salto achterover van de duikplank. Als je dan 2 keer op het groene knopje drukt belt ie automagisch terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |