heb nu een kever motor helemaal uitelkaar gehaald (is me 1e keer) en die ben ik nu aan opvoeren/reviseren en dam moet hij weer in elkaar en in me kever geplaast worden (automaat kever)quote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef joeltje het volgende:
psies, ik rij een VW 181, en heb nou niet direct twee linkse handen, maar echt technisch ben ik ook niet.. Simpele techniek, dan kun je toch stiekem veel zelf. Je moet alleen ff durven.
Koel!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:22 schreef T42 het volgende:
[..]
heb nu een kever motor helemaal uitelkaar gehaald (is me 1e keer) en die ben ik nu aan opvoeren/reviseren en dam moet hij weer in elkaar en in me kever geplaast worden (automaat kever)
Een linkse auto past wel mooi bij linkse handenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:55 schreef patje74 het volgende:
En het voorbeeld van de Trabi, tja, erg leuk, maar het lijkt niet een beetje op het soort auto die de TS wenst....
Het Fiat blok is tenminste een echte motor, en met een paar dubbele carburateurs (van de Alfa sloopquote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef Bartaz het volgende:
Dan denk ik dat ik maar voor een Fiat Spider of een Triumph Spitfire ga, is een Spider qua techniek net zo makkelijk als een Spitfire, of is er bij de kenners een voorkeur voor één van de twee (op technisch vlak)? (Hoewel ik een alfafan ben, moet ik zeggen dat ik de Alfa-spider niet mooi vind, dus die valt sowieso af.)
Een Alfa Spider niet mooi?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef Bartaz het volgende:
(Hoewel ik een alfafan ben, moet ik zeggen dat ik de Alfa-spider niet mooi vind, dus die valt sowieso af.)
Zo'n "gemoderniseerde" auto zou ik wel goed na (laten) kijken. Die hebben vaak aardig in de prak gezeten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Alfa Spider niet mooi?
Ik vind hem heel mooi
DonJames vindt de Alfa-spiders ook niet zo mooi en is ook geen fan van de wiebelende achteras.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef Bartaz het volgende:
Dan denk ik dat ik maar voor een Fiat Spider of een Triumph Spitfire ga, is een Spider qua techniek net zo makkelijk als een Spitfire, of is er bij de kenners een voorkeur voor één van de twee (op technisch vlak)? (Hoewel ik een alfafan ben, moet ik zeggen dat ik de Alfa-spider niet mooi vind, dus die valt sowieso af.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |