abonnement Unibet Coolblue
pi_48850360
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Rijke voorzitters hebben wij niet gehad, en ome Nol moest al zijn geld terughebben (met rente!)...
Oh, ik doelde inderdaad op Nol Hendriks, heeft ie teruggeslagen? Ik ken dat verhaal niet.
  zondag 29 april 2007 @ 21:57:30 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48850513
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Stofje het volgende:

[..]

Oh, ik doelde inderdaad op Nol Hendriks, heeft ie teruggeslagen? Ik ken dat verhaal niet.
Heeft die altijd gezegd dat die zijn geld terugwou...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48850614
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:47 schreef Superheld het volgende:
We hoeven straks toch niet te spelen om intertoto he?
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dacht 't wel. Join the club .
En nog wel tegen ons
pi_48850726
Echt, als we nu van Vitesse verliezen, zou me dat geen moer uitmaken. Echt een wedstrijdje om niks. Twee jaar geleden schreef je je in voor intertoto en kostte het Nederland soms moeite om er clubs aan deel te laten nemen. Nu moet je er voor 'strijden'? Boeiend!

Mijn voorspelling:
Vitesse - NAC 3-0
Toeschouwers: 6500

NAC - Vitesse 1-1
Toeschouwers: 6950

Mag je bij deze wedstrijden trouwens vaker dan 3 keer wisselen, of zien ze dit bij de KNVB ook serieus als 'officieel'? .
pi_48850848
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
Echt, als we nu van Vitesse verliezen, zou me dat geen moer uitmaken. Echt een wedstrijdje om niks. Twee jaar geleden schreef je je in voor intertoto en kostte het Nederland soms moeite om er clubs aan deel te laten nemen. Nu moet je er voor 'strijden'? Boeiend!

Mijn voorspelling:
Vitesse - NAC 3-0
Toeschouwers: 6500

NAC - Vitesse 1-1
Toeschouwers: 6950

Mag je bij deze wedstrijden trouwens vaker dan 3 keer wisselen, of zien ze dit bij de KNVB ook serieus als 'officieel'? .
In Arnhem zullen er wel iets meer zitten omdat de seizoenskaarthouders 'gratis' naar binnen kunnen ,en ja deze wedstrijd is volgens de KNVB serieus dus een 'officieel' duel.

Maar afgesproken , dat wij doorgaan , dan spelen wij nog een derby
pi_48850941
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
Echt, als we nu van Vitesse verliezen, zou me dat geen moer uitmaken. Echt een wedstrijdje om niks. Twee jaar geleden schreef je je in voor intertoto en kostte het Nederland soms moeite om er clubs aan deel te laten nemen. Nu moet je er voor 'strijden'? Boeiend!
Precies.

Maargoed weekendje ierland ofzo lijkt me dan wel weer leuk, mochten we perongeluk winnen .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_48851036
Ochjawel, Auxerre / Troyes was ook helemaal niet erg . Godver, wat was dat een geweldige belevenis, eigenlijk.
  maandag 30 april 2007 @ 14:13:58 #83
3455 Helsie
Proud to be
pi_48863504
Wat is die van Gaal een trieste onsportieve vent zeg..
En die az gozer met kampioenstattoo is helemaal geweldig.

[ Bericht 58% gewijzigd door Helsie op 30-04-2007 14:31:57 ]
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  maandag 30 april 2007 @ 22:30:45 #84
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48874123
diba naar twente
pi_48874574
zegt de snor... dus we wachten af.
- NAC Breda -
  maandag 30 april 2007 @ 23:53:58 #86
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_48876666
Strik erom en vanavond nog opsturen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  maandag 30 april 2007 @ 23:59:30 #87
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48876787
Wel goede speler toch..
pi_48894199
Er is ook een speler van NAC in verregaande onderhandeling met RBC Roosendaal. Het vermoeden is dat het Tamas Petö is, maar er zijn ook mensen die zeggen Rob Penders.

Wilmer Kousemaker trouwens, die breedtepass..... Ben blij dat die ook niet naar ASWH komt zeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48897964
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
Er is ook een speler van NAC in verregaande onderhandeling met RBC Roosendaal. Het vermoeden is dat het Tamas Petö is, maar er zijn ook mensen die zeggen Rob Penders.

Wilmer Kousemaker trouwens, die breedtepass..... Ben blij dat die ook niet naar ASWH komt zeg.
Daar zullen ze zijn breda tattoo waarderen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_48912937
Rob Penders lijkt me sterk, die is vrij zeker van een basisplaats bij NAC. Als hij fit is tenminste.
pi_48918841
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Thieske het volgende:
Rob Penders lijkt me sterk, die is vrij zeker van een basisplaats bij NAC. Als hij fit is tenminste.
Dat is Arne Slot ook... Maar ik zou het erg jammer vinden als Penders überhaupt weg zou gaan, echte NAC-speler, ik hoop dat die jongen z'n carrière afsluit bij NAC.
pi_49042467
Een stuk over Sikora in de Vi :

Nummer 10 FLOP

Toen hij in de zomer van 2002 op advies van Ronald Koeman werd gekocht door Ajax, leek hij een veelbelovende toekomst tegemoet te gaan.

Victor Sikora was destijds 24 jaar en Koeman had blijkbaar in zijn tijd als trainer van Vitesse van dichtbij vastgeteld dat hij alles in huis had voor de nationale top. De kleine aanvaller tekende voor een vijfjarig contract in Amsterdam, maar bleek uiteindelijk te licht voor dat niveau.Zijn in Arnhem zo populaire rushes om ballen te veroveren werden bij ajax maar matig gewaardeerd. Uiteindelijk werd Sikora in zijn derde seizoen verhuurd aan SC Heerenveen, maar ook op subtopniveau kon hij geen basisplaats veroveren.

Nac breda leek hem een jaar later te redden , omdat met name vedette Pierre van Hooijdonk wel wat in hem zag in de rol van bliksemafleider. Nac Breda legde hem voor 3 jaar vast ( waaronder het eerste seizoen als huurling ), maar na het vertrek van Van Hooijdonk kwam Sikora er al snel op een zijspoor terrecht. Daar begeeft hij zich op dit moment nog steeds. Sikora mocht dit seizoen twee keer in de basis beginnen en had zeven invalbeurten. Hij heeft intussen alweer te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Victor Sikora is pas 29, wie redt hem ?
pi_49042728
Als hij een woensdag in de 89e minuut of thuis weer in de laatste minuten scoort is ie voor mij een held.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_49042777
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:03 schreef Superheld het volgende:
Als hij een woensdag in de 89e minuut of thuis weer in de laatste minuten scoort is ie voor mij een held.
dacht al dat er zoon reactie zou komen

Maar dit keer gaat dat feestje niet door
pi_49042851
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dacht al dat er zoon reactie zou komen

Maar dit keer gaat dat feestje niet door
Als Zonneveld het weer doet vind ik het ook prima
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_49042858
Ik snap niet waarom Sikora alweer weg mag.
Hij is echt geliefd in Breda, en heeft mede door zijn blessure nooit echt een kans gekregen.
- NAC Breda -
pi_49042959
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef Ritchie het volgende:
Ik snap niet waarom Sikora alweer weg mag.
Hij is echt geliefd in Breda, en heeft mede door zijn blessure nooit echt een kans gekregen.
Ik snap het wel, juist door zn blessures.
En het is een harde werker maar echt veel levert het helaas niet op.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_49044921
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef Superheld het volgende:

[..]

Als Zonneveld het weer doet vind ik het ook prima
Dat snap ik

Het zal voor ons wederom niet makkelijk worden
pi_49047087
ach jawel.. einde van het seizoen hadden wij echt een dip. Ik vind het wel best zo, en ik geloof een groot deel van de andere supporters en spelers ook.
- NAC Breda -
pi_49096098
Sikora zit ook denk ik vrij hoog in zijn salarisschaal. Daarvoor kan je beter een andere speler aantrekken van hetzelfde kaliber die wel kan spelen.

Even een leuk bericht tussendoor op ww.nac.nl

NAC OPLEIDINGEN SCOORT 4 STERREN!
04-05-2007
Zojuist bereikte afd. Opleidingen het bericht dat de onafhankelijke toetsing van de Jeugdafdeling tot resultaat heeft geleid dat NAC, in het kader van het KNVB Masterplan, gecertificeerd is met het hoogst aantal van 4 sterren.

De eerdere toetsing leverde NAC evenzeer 4 sterren op. Deze 4 sterren betekent de hoogste kwalificatie binnen de KNVB. Met andere woorden, de Opleiding van NAC behoort tot de beste van Nederland. De kwalificatie heeft een duur van drie jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')