Rolf Wouters: Deze Big Brother held heeft zijn tijd wel gehad. Nadat hij een slecht programma heeft gemaakt besloot hij zich af te zonderen van de wereld. Vandaar dat hij besloot mee te doen aan Big Brother voor sterren.
Katherine Keijl: is een aardslelijke, enge vrouw. Na wat geflopte sex-en lul programma's heeft ze haar beste tijd gehad en heeft ze geld nodig. Ze kan de prijs dus goed gebruiken.
Hennie Huisman: Deze filantropische vrijbuiter heeft een vrouw en kinderen, rijd graag paard en heeft een metersdikke plaat voor de kop. Zijn zang zal de medebewoners dan ook snel irriteren.
Viola Holt: 'Als ik er niet ben, gaat mn man vreemd!' Viola heeft 24 katten die ze allemaal mee neemt. Ze is getrouwd met een jonge vent die blij is even alleen te zijn.
Bart de Graaff: 'Met mn negativiteit en mijn zelfingenomen glimlach haal ik altijd het slechtste in de mensen naar boven!'
Tineke de Nooy: 'Ik hoop dat er ook nog wat te eten valt!' Een dikke tante die graag gezien wordt.
Theo van Gogh: Alias de IJsbreker. 'Ik ben erg geil en kom graag om te wippen.' Theo is een gezelligheidsroker, is werkzaam in een aantal coole programma's en houdt wel van een geintje.
Berdien Stenberg: 'Ik kan goed blokfluiten!' Need we say more? Dikke fun dus.
Menno Buch: 'Dit is het ideale waagstuk om mijn programma mee af te sluiten! En de telefoonrekening aangesloten te houden....'
Meer details volgen....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Grtz,
MiRR0RMaN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |