quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Video van wat rellen rond het stadion: http://mediacenter.gazzet(...)db-ad43-0003ba99c667 en http://news.sky.com/skyne(...)_100407_1800,00.html
Nog meer beelden te zien, want dit valt wel meequote:
Jij bent tuigquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:43 schreef PizzaSalami het volgende:
Jullie zijn tuig.
TVPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet erg speciaal nee. Het was wel apart dat er 20 meter van het stadion, waar bijna altijd zoveel stewards rondlopen, het ineens uit de hand liep. Daar zijn wel klappen gevallen, voornamelijk aan fortuna kant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
vandasnoord.nl staat wel iets maar was niet heel speciaal toch?
Milaan en Roma reizen altijd wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
Italianen op reis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ontken alles.quote:
Zonder messen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Milaan en Roma reizen altijd wel.
Om er nog effe op terug te komen. We hadden op Zuid verzameld, goeie groep aanwezig.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Geloof verder in de ggd nog wat gedoe en bij feyenoord ook...
Meer info iemand?
Zo'n 4000 man hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
Italianen op reis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop