deze serie is gewoon van super kwaliteit! klaar! niks tegenin te brengen. wel iets aan mee te brengen, verkoopcijfers!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?![]()
Mij bijdehand noemen terwijl jij mij woorden in de mond drukt. Ik verkondig nergens iets anders dan m'n mening. Maargoed met fanboys valt niet te redeneneren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
deze serie is gewoon van super kwaliteit! klaar! niks tegenin te brengen. wel iets aan mee te brengen, verkoopcijfers!
en ik droeg verkoopcijfers aan om te zeggen dat jij een mening weergaf en geen feit. en daar leek het wel op, de manier hoe je het zei. bijdehandje!
ik ben een fanboy!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mij bijdehand noemen terwijl jij mij woorden in de mond drukt. Ik verkondig nergens iets anders dan m'n mening. Maargoed met fanboys valt niet te redeneneren.
Jij bent gewoon de enige op deze hele aardkloot die alleen gta 1 goed vind.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?![]()
Met exclusieve ingame-beelden zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef Gstyles het volgende:
VOLGENDE WEEK DINSDAG BIJ GAMEKINGS OP TMF OM 21:00 UUR EEN GTA IV PREVIEW!!!!![]()
die gaan vast de trailer bekijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Met exclusieve ingame-beelden zeker
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
leuk 30 seconden trailer en die sk8 gast die whack gaat lopen lullen
KEEP DEM HEADS RINGIN'!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
ZOMG WAAR IS MIJN GTA!
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso alle screenshots & trailer was allemaal ingame....
ingame = lopend op de engine van het spel, en niet pre-rendered.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ingame = poppetje van achter zien, HUD, cursor, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |