abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48798449
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:06 schreef FerryB het volgende:
Zeg dan Naarling
Wil ik ook best zeggen hoor, of ploert/plurk/mispunt/onverlaat/fluim/serpent, t is gewoon wat me te binnen schiet. Als het dezelfde betekenis heeft, waarom doet het ene woord dan meer pijn? Het is gewoon een mooi Hollands woord, beter dan al die gare Surinaamse woorden die je hebt laatste tijd
Ik support gevallen topclubs!
pi_48798458
Eens met TS (Y)
pi_48798469
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

oh jij bent dus van steen en zal je nooit ergeren aan bepaalde woorden of zinnen enz ?
Vind dat eerder apart
Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:12:15 #204
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48798501
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef Fetai het volgende:

[..]

Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48798543
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
pi_48799052
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:16 schreef Fetai het volgende:

[..]

Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
pi_48800785
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:16 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
juist de mensen die vinden dat iedereen maar aan hun huilie-standaard moet aanpassen zijn egoistisch.

dus dikke middelvinger in je anus.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:07:55 #208
157662 Linky
Blessed Be
pi_48801527
AMG, waar gaat dit over, dit kan beter in ONZ worden geplaatst =P
Let Elume Light Your Path
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:26:00 #209
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48803264
ben het ook behoorlijk eens met ts. overigens niet helemaal gelezen het hele topic, maar... tis zo onnodig. zie het ook als een vorm van aandachtstrekkerij overigens.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_48803819
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:13 #211
80791 crew  Paul
pi_48803901
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef Fetai het volgende:
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
pi_48804095
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
als je al moeilijk gaat doen over het woordje kanker
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48804118
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik heb het nog geen één keer gebruikt in dit topic voor zover ik weet, dus het zal allemaal wel meevallen met mijn gedrag/opvoeding. Het enige wat ik vind is dat sommigen van jullie je niet zo moeten laten kennen.
pi_48805715
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
pi_48805948
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die vanalles kwetsend en vervelend vinden.

rot toch een eind op man.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:33:12 #216
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48805988
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Ik voel me gekwetst door het woord 'rekening' en ik vind het een vervelend woord.
NIET MEER GEBRUIKEN!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48805990
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die van alles kwetsend en vervelend vinden.
Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
pi_48806032
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
pi_48806051
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef mcDavid het volgende:
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
Vooral niet zeggen dan...
pi_48806468
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:33 schreef FFnog het volgende:

[..]

Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan mensen die niet kunnen spellen.
Een grote groep mensen stoort zich aan taalpuristen.
Een grote groep mensen stoort zich aan breezers.
Een grote groep mensen stoort zich aan allochtonen.
Een grote groep mensen stoort zich aan gothics.
Een grote groep mensen stoort zich aan snelwegen.
Een grote groep mensen stoort zich aan Limburg.
Een grote groep mensen stoort zich aan de randstad.
Een grote groep mensen stoort zich aan het recht van meningsuiting.
Een grote groep mensen stoort zich aan amerikanen.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsers.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Zo kan ik nog heeeeeeeel lang doorgaan.
Dus smoeltje dicht, traantjes wegvegen en opsodepleuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mustard_Man op 28-04-2007 15:08:02 ]
pi_48806588
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Wat hij zegt dus
pi_48806593
quote:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.

Je vergeet de userts die geen PI gebruiken.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:07:51 #223
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48806636
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_48806810
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
Hier stopte ik met lezen
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 17:11:58 #225
80791 crew  Paul
pi_48808957
quote:

[..]

Ik zie het al je praat wel meer zo ordinair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')