Kijk je PM , heb een berichtje achter gelaten voor jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef phileine het volgende:
Heb sinds een paar dagen oblivion, zoals gewoonlijk hier alleen te krijgen in Castellano. Op zich niet erg want goed voor mijn Spaans, en de verhaallijnen kan ik wel redelijk volgen maar het zou me wel erg helpen om de handleiding ook gewoon in het engels te hebben omdat juist die een beetje "speeltechnische" termen voor mij in het Spaans echt onbegrijpelijk zijn. Weet iemand of die engelse handleiding ergens te downloaden is bijvoorbeeld in pdf?
heet ie niet weynon priory horse óf prior maborel's horse oid? Save gewoon voor je op een van die paarden stapt en probeer hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Revenge2005 het volgende:
heb sinds Gisteren Oblivion voor de 360 , heb al wat missies gedaan van de main quest
Echter ben ik net terug van me eerste oblivion gate ( wat een ervaring en wat aan graphics )
bij het terugbrengen van de priester , werd priory aangevallen , nu geloof ik dat ik een paard mocht nemen daarvan , welk paard is dit , en hoe kom ik eraan
of zit ik fout en mocht ik geen paard van Jauffre hebben
Thnx Tis Geluktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:45 schreef thettes het volgende:
[..]
heet ie niet weynon priory horse óf prior maborel's horse oid? Save gewoon voor je op een van die paarden stapt en probeer het![]()
gewoon in de stables bij de priory.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
GVD al die mensen daar lullen dat je geld kunt verdienen bij de fighting guild, heb ik heel die stad uitgekamd... Blijkt hij er niet te zitten
Vroeg in de MQ krijg je een gratis paard, goedkoper is er nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan ik goedkoop een vervoermiddel krijgen?
Ik speel het spel pas sinds vanochtend, wat is de MQquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Vroeg in de MQ krijg je een gratis paard, goedkoper is er niet![]()
Owjah tuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Pek het volgende:
Main Quest, de verhaallijn waar 't mee begint. Septim dood, troonopvolger zoeken etc.![]()
Er is ook nog altijd zoiets als Fast Travel, alleen mis je dan wel een deel van het landschap, waar veel te zien en te beleven valt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk![]()
Vind het wel een lachen spel, maar ik moe van al dat lopen. Maar ik heb nu een paar gejat dus dat gaat al sneller. Zit nu in Akvil ofzo heb net die geheime gedoe voor de gray prince opgehaald. Ben nu level 3.
Je kan ook Fasttravellen, dan ga je van de ene stad naar de ander (of naar een grot, iig wat op je kaart staat). Fasttravellen doe je door naar je map te gaan en te klikken op de icoontjes in de map.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk![]()
Vind het wel een lachen spel, maar ik moe van al dat lopen. Maar ik heb nu een paar gejat dus dat gaat al sneller. Zit nu in Akvil ofzo heb net die geheime gedoe voor de gray prince opgehaald. Ben nu level 3.
Ja die blijft je gewoon volgen. En koop gewoon een paardquote:Op zondag 22 juli 2007 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Serieus? Ow dat is wel handig. Maar fasttravelled Martin die ik nu weer naar dat dorpje 400 KM verder op moet brengen dan wel mee?
Als ik op mn gejatte paard spring, valt hij me aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |