Kreeg ik niet te zien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Gewoon de "handel" -knop aanklikken als altijd, spullen die met een rood handje gemerkt zijn verschijnen als gewone spullen in het scherm
quote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Joncho het volgende:
Net geprobeerd Shivering Isles binnen te gaan... Help!
[afbeelding]
[afbeelding]
Shivering Isles Patch geïnstalleerd, geen resultaat.
Je meshes of textures staan niet op de goede plek of zijn wegquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Joncho het volgende:
Net geprobeerd Shivering Isles binnen te gaan... Help!
[afbeelding]
[afbeelding]
Shivering Isles Patch geïnstalleerd, geen resultaat.
Ik ben zo blij voor je.quote:Op zondag 15 april 2007 22:30 schreef Joncho het volgende:
re-install succesvol en shivering isles werkt
[afbeelding]
Alleen XBLquote:Op zondag 15 april 2007 22:55 schreef Digixz het volgende:
Komt Shivering isles voor de 360 ook nog op een DVD'tje of alleen te downloaden op XBL?
Klinkt aanlokkelijk om ook weer overnieuw te beginnen. Maar je kan niet een 2e profiel aan maken toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef Happel het volgende:
Weer overnieuw begonnen gisteren, nadat ik, naar mijn zin, iets te vroeg vampire werd en geen zin had om alleen 's nachts door het land te dwalen en een lange quest moest gaan doen om mijzelf te genezen.
Gewoon weer een woodelf zoals vorige keer. Meteen een deel van de main-quest gedaan (Breaking the Siege of Kvatch). Zit nu in de andere wereld en moet de gate sluiten. Ben bijna bij de top.
Als je het zo zegt klinkt het net of je geen 2e game kan beginnen op de pc, ofdat de 360 versie beter is dan de pc versie.quote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Digixz het volgende:
Op de 360 wel, pc niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |