Werkt!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Okeee![]()
Haal dan gewoon de console naar boven, klik op de deur en tiep "unlock"![]()
heb je geen shield spreuk of invisibily ofzo? maar je komt toch gewoon recht tegeover die dude zen cel uit? pijltje door de tralies of een lekkere spreuk en klaar ben je?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werkt!Alleen pwnen die guards me te hard
Sneaken en pickpocketen gaat me niet echt goed af als Nord Warrior
Yup.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toch dat kereltje die jou achter de kathedraal wil spreken?
Ik zie hem als een 2e Fargothquote:
quote:
Fargoth. After being driven to complete madness by his ring, or more accurately the lack of him ever having his ring, he ran far from Seyda Neen and found his way into the care of a daedric prince. After months of resting his strength grew to untold highs, his quest for revenge giving him a greater purpose, one by one the daedric princes fell before him, leaving him as the unchallenged ruler of all of Oblivion. He returns as Lord Fargoth to complete his revenge on the inhabitants of Tamriel.
Een watquote:Op donderdag 12 april 2007 07:27 schreef punkjunk het volgende:
ik heb die hele route gelopen zoals je ontsnapt bent, kom je uit in je eige chel, schiet een peil en ik liep terug.
Maar ik gaf hem zijn ring wel. LIES! FILTHY LIES!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie hem als een 2e Fargoth
Oh, check dit trouwens:
[..]
Die quest is dood bij mij? Iedere nacht wilt hij mij de quest niet vertellen achter die kerk.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toch dat kereltje die jou achter de kathedraal wil spreken?
een peil, weetjewel, zon ding om te kijke hoe diep het water is.quote:
Oh, zo'n ding!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
een peil, weetjewel, zon ding om te kijke hoe diep het water is.
ik ben zo dyslecties als een deur dus kanker op met zulke dinge
no problemoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, zo'n ding!
hoe moet ik weten dat jij dyslectisch bent
Gewoon de "handel" -knop aanklikken als altijd, spullen die met een rood handje gemerkt zijn verschijnen als gewone spullen in het schermquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Happel het volgende:
Hoe kan ik echter spullen 'fencen' aan Ongar in Bruma? Zie nergens een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |