Nu al naar bed? Da's vroeg!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en co suc6 met de show!!!
Fok!kers veel luisterplezier.![]()
Slaapzequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Michiel en co suc6 met de show!!!
Fok!kers, nog veel luisterplezier.![]()
Goed dat je het zegt anders was ik het weer vergeten. Maar had het weer foutquote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef Sirolf het volgende:
En weer een nieuwe vraag @ Noordpool.FM. Ik heb nu 505 punten.
Ik had Google er even bijgepakt, wat trefwoorden ingevuld en ik vond in no-time het antwoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders was ik het weer vergeten. Maar had het weer foutgaat bagger de afgelopen 3 normale vragen
Ik hoorde je nick al diverse keren langskomen.quote:
Toch apart, dat het heerlijk is om naar BUITEN te stappen, meestal is het toch andersom, vooral in dit jaargetijde.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Maricha het volgende:
Zo, heerlijk om weer warm thuis te zijn! Het was al heerlijk om naar buiten te stappen, zo veel warmer dan in de hal!
Wtf ???quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat had ik in de gaten. Je naam was al een paar keer voorbij gekomen
Nou meestal is het geen -8 in april.....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde je nick al diverse keren langskomen.
[..]
Toch apart, dat het heerlijk is om naar BUITEN te stappen, meestal is het toch andersom, vooral in dit jaargetijde.
En dan meteen ook weer in de warme 3FM-FOK!community terecht te komen!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Maricha het volgende:
Zo, heerlijk om weer warm thuis te zijn! Het was al heerlijk om naar buiten te stappen, zo veel warmer dan in de hal!
Michiel vertelde ff dat ze zo nog met jou gingen bellen, dacht ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wtf ???
dat mis ik dan weer!
Vertel
O.a. over een verloren wachtwoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wtf ???
dat mis ik dan weer!
Vertel
Klopt, maar normaal gesproken sta je ook niet in een skihal waar het -10 is.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou meestal is het geen -8 in april.....
Wat een warm bad!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan meteen ook weer in de warme 3FM-FOK!community terecht te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |