Het geluidsniveau van muziek en spraak is min of meer gelijk. Daar heb ik niet zulke problemen mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spraak wel goed? ik kan Michiel Veenstra amper verstaan en de andere geluidseffectjes (poing, mail, sms etc) knallen er keihard door.
Nu is het weer wat beter (geluid van de stem dus).quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het geluidsniveau van muziek en spraak is min of meer gelijk. Daar heb ik niet zulke problemen mee.
Of ik zet onbewust het geluid steeds harder/zachter, kan ook.
Ik heb zo'n vermoeden dat Maricha vandaag in tegenstelling tot de ijsbeer-uitzending niet zo lang blijft hangen bij Michiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu is het weer wat beter (geluid van de stem dus).
Straks Rudy! maar ik blijf nog wel even naar Noordpool FM luisteren. Maricha jij mag zometeen de warmte in? buiten schijnt het 11 graden te zijn, dat is bijna 20 graden warmer dan op de locatie waar je nu zit!
haha! ik geef haar groot gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Maricha vandaag in tegenstelling tot de ijsbeer-uitzending niet zo lang blijft hangen bij Michiel.
Maikel zegt Haaaaaaaaaj.quote:
Vindt het wel grappig zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Het is na 22 uur en het is meteen een chaos met Michiel, Maikel en Sybrand.
En Maricha verzorgt de catering nog even.
Michiel, nog nooit gevraagd voor een programma op KX trouwens?
En dat tijdens werktijd. Het zou overal eens moeten mogenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/10/thumb/img38.jpg]afbeelding][/url]
Ben jij nou FlorisD die vaak reageert op de weblog van Michiel? Het avatar van die persoon is gelijk aan de avatar die je voor Fok! gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Bonusvraag = NIET WAAR
Ik heb nog 5 puntjes te gaan tot de 500.
Ik nog 5 punten te gaan tot de 400quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Sirolf het volgende:
Bonusvraag = NIET WAAR
Ik heb nog 5 puntjes te gaan tot de 500.
Jep, that's me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij nou FlorisD die vaak reageert op de weblog van Michiel? Het avatar van die persoon is gelijk aan de avatar die je voor Fok! gebruikt.
Oja! hij linkt inderdaad door naar je site! had ik nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, that's me.
Als je in m'n profiel hier kijkt zie je ook een website-link staan met diezelfde naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |