ja maar ze zaten haar vorige week zo ongenadig af te zeiken toen die andere Froukje in de studio was... heel neerbuigend dat ze eigenlijk geen kwaliteiten had... snap heel goed dat ze dan ook niet in dat programma gaat zitten... las op de weblog van Coen dat ze had afgezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Froukjezou ze komen
beter dan die liesbeth
Nope, en ook niet op de skiesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we Maricha en Michiel vandaag nog op een snowboard zien?![]()
Ik denk dat het eerder 'What's that coming over the hill? Is it a snowboarder?' zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuk hoor zo in de sneeuw
Door de topic titel krijg ik helemaal zin in 'is it a badeend'. Iemand een neerlaadplaatsje?
Ik denk dat ik even een uurtje de gezusters over de vloer op tien ga kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga voetbal kijken
hoe slecht ook, dat is wel tofquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een uurtje de gezusters over de vloer op tien ga kijken.
Jammerquote:
Leek mij wel wat voor Michiel.quote:Disneyland zoekt entertainers met goede dans- en acteerkwaliteiten die Disney-karakters kunnen spelen en parades kunnen lopen. Men is ook op zoek naar mensen die in vaardigheden zoals goochelen en steltlopen getraind kunnen worden. Enthousiaste en energieke kandidaten, die deel uit willen maken van de magie van Disneyland, worden uitgenodigd om te reageren via een CWI-vestiging bij hen in de buurt. Ze kunnen zich ook op de auditiedag zelf melden bij het Dance Centre 'Olympia'.
Nee, je hebt tot een uur of 02:00 de tijd om de bonus vraag voor 50 extra poolpunten te beantwoorden. Maar Michiel geeft het antwoord om een uur of 22:00.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef IedeK. het volgende:
Ik snap het effe niet op NoordpoolFM, krijg je nou meer punten als je hem na 10 uur beantwoord?
(Maricha) is het zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef Impry het volgende:
Wat is het geluid toch ruk hè bij die uitzendingen op locatie...
Ik luister via de radio en dat is wel beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Impry het volgende:
Ja, heel veel wisselingen in volume, beller van net was erg slecht te verstaan. Nieuwsblokken zijn weer harder, net als de geluidseffecten, beetje op die manier. Microfoon en muziek is wel gewoon helder.
Luister trouwens mee via webcam, misschien dat dat ook wat uitmaakt ipv via 96.8FM.
Spraak wel goed? ik kan Michiel Veenstra amper verstaan en de andere geluidseffectjes (poing, mail, sms etc) knallen er keihard door. Geluid van de liedjes is bijvoorbeeld wel okay..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Had ik inderdaad ook al gemerkt. Vorige keer bij de ijsberen was het nog erger qua geluidsverschillen. Ik zat echt elke minuut aan m'n volumeknop te draaien omdat het geluid plotseling harder of zachter ging. Nu is de muziek en spraak wel goed, maar andere dingen zoals nieuws en effectjes zijn een stuk harder.
Merk je dus toch dat processing e.d. best belangrijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |