Maikel Steur volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie is die groene nou?
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
wat een studio trouwens, ik zie niet eens een mengpaneel en de gebruikelijke pc's enzo
.
Ik zou zo geen andere reden kunnen verzinnen, behalve dan dat ze misschien een andere afspraak had die belangrijker was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Froukje de Both vandaag niet bij C&S was, ze zou komen vanwege dat datingprogramma maar had afgezegd... ik hoop dat dat was omdat C&S vorige week zo neerbuigend over d'r deden... krijgen ze eindelijke eens het deksel op de neus voor hun gezeik
Wordt nog wat op de noordpool danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De normale locatiestudio staat volgens mij in het warme restaurant. Op die tafel staan alleen wat camera's, microfoons en een laptop. Blijkbaar kan die locatiestudio niet tegen -10 graden.
Dat kastje (of iig datzelfde type) heeft 'ie normaal gesproken in de studio ook daarvoor. Is volgens mij een MD-speler (die staat daar ook op tafel).quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt nog wat op de noordpool dan.
Ik zie nu trouwens dat ie wel een paar knopjes heeft voor geluidjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |