Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploegquote:
Nee, twentequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij vond Feyenoord toch ook een leuke ploeg![]()
![]()
Hij zal wel op krukken door het ghetto strompelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Van basten is niet goed wijs! Laat het nederlands elftal maar het nederlands elftal blijven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:
Van Basten wil Leonarde zelfs bij het Nederlands Elftal. Hoe gaat het trouwens met hem nu, hij zou in Brazilië geopereerd worden toch?
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ie flink wat dreiging met zich meebracht en ook wel leuk rondrende zoals kuyt dat ook kan, maar we zullen zien hoe hij de blessure overwint (of niet).
Volgens mij wel.. speler die met zijn snelheid voor veel dreiging zorgt..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef Nega het volgende:
Leonardo gaat het denk ik niet echt maken bij Ajax. Ik blijf het een slap egootje vinden. Altijd voor de eigen actie die 9 van de 10 keer mislukt.
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt, hij komt aan de bal en nu gaat ie een Ronaldinho-actie maken ofzo, maar dan begint ie de actie, en mislukt het gewoon. Het begint met dreiging dat ie aan de bal komt, maar de actie is vaak niks.
Sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:10 schreef MaxC het volgende:
Laten we vrijdag maar eerst even dik gaan winnen. Ik zie PSV niet winnen van Twente, en AZ heeft de wedstrijd tegen Bremen in de benen. Het kan nog alle kanten op
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier verwacht ik dat ook als ie de bal heeftmaar we zullen zien hoe hij de blessure overleeft, wie weet is hij wel helemaal niks meer en moet ie bij ado voetballen
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!quote:
dat houdt de competitie spannendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Als we het maar niet verspelen in Tilburgquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Ajax wint, AZ en PSV punten laten liggen, en vervolgens verspeelt Ajax de week erop wederom dom punten!
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Als we het maar niet verspelen in Tilburg![]()
''Auch''quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Of Vermaelen met z'n tweede geniale eigendoelpunt dit jaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Poepon met de 1 - 1 in de 88e minuut.
Wat hoop jij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef PyTh het volgende:
Zie Vrijdag de 13e nou eerst maar eens van NAC thuis te winnen die nog volop strijden voor plek 6 t/m 9.
Rekenwerk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
Aad de Mos moet maar even wat reken werk verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |