Dat hoor ik wel meer van vrouwen op Relatieplanet, ze worden bedolven onder de berichtjes. Stuur je zelf wel eens een berichtje naar een leuke man?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:46 schreef Logician het volgende:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik geen zin om mijn energie in iets te steken wat toch gedoemd te mislukken is... Bepaalde factoren zijn voor mijn gewoon erg belangrijk.
Heb me nu ong. anderhalve mnd in geschreven en heb nu 1364 reacties... redelijk kansloos dus omdat er gewoon op een paar "grappige" msn gesprekken, echt niets leuks tussen zit...
Voila lambiekjequote:Op donderdag 1 november 2007 14:46 schreef Logician het volgende:
Heb me nu ong. anderhalve mnd in geschreven en heb nu 1364 reacties... redelijk kansloos dus omdat er
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:30 schreef dawg het volgende:
IRC werkte lang, lang geleden inderdaad veel beter, ain't that right, Logi?
Oplossing: word gothicquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Xennia. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, en mijn problemen oplossen. Maar helaas is dat niet makkelijk.
@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.
Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
IRC is toch iets voor hele oude mensen?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:30 schreef dawg het volgende:
IRC werkte lang, lang geleden inderdaad veel beter, ain't that right, Logi?
Dat ligt eraan wat jouw definitie is van hele oude mensenquote:Op donderdag 1 november 2007 17:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
IRC is toch iets voor hele oude mensen?
je bent er wel druk mee he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
Tjoh, hoe makkelijk kan je iemand vinden, zeg
Als je iemands voornaam hebt via RelatiePlanet of iets dergelijks. Ga naar Hyves, zoek op "naam plaats" of eventueel uitgebreid zoeken waarbij de je leeftijdgebied opgeeft.
En voila. Zo veel meer informatie. Haar vrienden. Je komt zo veel meer te weten. Haar complete naam. Wie nog meer gegadigden zijn (die al wat verder zijn met in contact).
Ik dacht ik kreeg geen reactie meer van iemand, dus ik Hyve. Niet dat ik nu ga hyve-stalken. Maar was eigenlijk verbaasd hoe makkelijk je iemand kan vinden. Heb nog wat andere opgezocht, keer op keer vind je haar Hyves-account.
En of je weet dat je de juiste hebt, mensen zijn zo naief om exact dezelfde fotos te gebruiken.
Nee ik zie nu wel in hoe "gevaarlijk" eigenlijk Hyves is. Je hebt nul komma nul privacy.
Waarvoor al die privacy gedoe als Hyves zo open als het maar zijn kan....
Nou zij had mij gevraagd voor een date. Ik antwoord dat ik het wel leuk vind. Snap het wel. of ze is van mening veranderd of een ander is mij voor en dat ik geen optie meer ben. Maar vervolgens komt er niets. Dat vind ik raar. Maar een antwoord zou wel zo netjes zijn, toch.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bent er wel druk mee he?
waarom ga je iemand op hyves opzoeken als je er geen reactie van krijgt?
Waarom doen jullie dat?quote:ik krijg de laatste tijd op knuz weer erg veel berichtjes maar ik stuur ook hooguit 5% iets terug
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom doen jullie dat?
Een gruwelijke afwijzing is beter dan in het ongewisse. Wat willen jullie nu precies eigenlijk, ik kan er geen hoogte van krijgen.
Egoistequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom zijn wij verschuldigd om op alle mannen te reageren?
wat ik wil is gewoon een leuke date met een leuke jongen
Er kan toch een concept aangemaakt worden met : "Geen intresse". of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lees altijd wel eerst het profiel voordat ik beslis niet of wel te reagerenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er kan toch een concept aangemaakt worden met : "Geen intresse". of iets dergelijks.
Nog triester is het als men je blokt, na een aardig berichtje.
Hoe weet je dan zeker dat je niet de prins op het witte paard mist, als berichten / profielen niet eens gelezen worden.
Uiterlijk zegt niets ... meestal is het een "masker" en kan het een mishandelaar of een mooie-praatjesmaker zijn.
En ik krijg niet eens de kans om me te bewijzen...![]()
Waarom doe je eigenlijk internetdaten? Jij zal daarbuiten toch ook voldoende aandacht krijgen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lees altijd wel eerst het profiel voordat ik beslis niet of wel te reageren
en een profiel zegt al veel
Het kan toch ook beiden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk internetdaten? Jij zal daarbuiten toch ook voldoende aandacht krijgen?
Ik heb RP ook een tijdje gedaan, eigenlijk omdat ik hier in de buurt niets leuks zag.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Logician het volgende:
Allereerst, elke keer als ik een gebroken hartje stuur, gaat de desbetreffende kerel om redenen vragen en proberen ze te weerleggen. Dus dan ga je al gauw de mailtjes die je niets doen gewoon laten voor wat ze zijn.
En ja ik reageer zeker wel eens, en vrouwen moeten ook gewoon betalen om fullmember te worden.
Kunnen zoveel redenen zijn ey?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk internetdaten? Jij zal daarbuiten toch ook voldoende aandacht krijgen?
En wat is bij jou een leuke jongen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hyves kan je helemaal dichtgooien dat je vriendjes moet zijn om elkaars profiel/ krabbels/foto's te bekijken, dus zo super "onveilig" is het ook weer niet...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
Tjoh, hoe makkelijk kan je iemand vinden, zeg
Als je iemands voornaam hebt via RelatiePlanet of iets dergelijks. Ga naar Hyves, zoek op "naam plaats" of eventueel uitgebreid zoeken waarbij de je leeftijdgebied opgeeft.
En voila. Zo veel meer informatie. Haar vrienden. Je komt zo veel meer te weten. Haar complete naam. Wie nog meer gegadigden zijn (die al wat verder zijn met in contact).
Ik dacht ik kreeg geen reactie meer van iemand, dus ik Hyve. Niet dat ik nu ga hyve-stalken. Maar was eigenlijk verbaasd hoe makkelijk je iemand kan vinden. Heb nog wat andere opgezocht, keer op keer vind je haar Hyves-account.
En of je weet dat je de juiste hebt, mensen zijn zo naief om exact dezelfde fotos te gebruiken.
Nee ik zie nu wel in hoe "gevaarlijk" eigenlijk Hyves is. Je hebt nul komma nul privacy.
Waarvoor al die privacy gedoe als Hyves zo open als het maar zijn kan....
Och, voor een (grote?) groep zal het ook wel makkelijk zijn.. Wat er al is hoef je zelf niet te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jezus Jen, hoelang heb jij al geen vent meer gesproken?.
Nah, even reëel; ja, daar doen mannen moeilijk over.
1 kind: Hmmmmz, moeilijk, moeilijk, maar valt mee te leven.
2 kinderen: Pfoei... Dan moet ze wel behoorlijk wat te bieden hebben.
3 kinderen: Dámn... Hoe perfect ís die vrouw.
Tja, don't shoot the messenger.
Ik ken haar kinderen en Logic en op zich is het goed te doen, maar ja, het blijft nu eenmaal een verdomd (over)groot deel van je leven; even een avondje spontaan ergens naartoe tuffen is er niet bij.
Denk dat de meeste mannen er na het ontmoeten van mams in zullen springen zonder er teveel bij na te denken, maar na een week of 8 met de staart tussen de benen weer vertrekken zodra ze daadwerkelijk over de "toekomst" na gaan denken...
Het gros van RP profielen bestaat uit dit soort boodschappenlijstjesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:17 schreef kastanova het volgende:
Nah meis, het is dat ik je ken, maar anders had ik je direct opzijgeschoven als een duf, nerderig zeikwijf.
Come on, als je zelfvertrouwen vraagt van een man, straal het dan zelf ook een beetje uit.
Hiermee zul je voornamelijk oude, vreemde mannen aantrekken die even een snelle wip willen.
En jou kennende schop je dat soort types na 10 minuten alweer naar buiten en kun je wederom een vinkje zetten op je "teleurgesteld in een vent"-lijstje.
Doe jezelf en mij een plezier en straal even wat meer uit dat je een pittig en vooral lekker wijf bent die weet wat ze wil en niet met 1 of andere sufkut puur wil bankhangen.
dat is misschien wel zo. Maar wat ik zo voor de grap gehyved heb .. weet je zo veel meer dan alleen wat hetRP profiel zegt. Wat ik eigenlijk wil zeggen. Vul nog geen plaatsnaam in op RP of iets dergelijks ....quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hyves kan je helemaal dichtgooien dat je vriendjes moet zijn om elkaars profiel/ krabbels/foto's te bekijken, dus zo super "onveilig" is het ook weer niet...
Dus volgende keer niet teveel chatten en snel afsprekenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef Keltie het volgende:
Teveel gechat en dergelijke voor een date wat als gevolg is dat die date nogal weird verloopt. Heb 1 leuke date gehad met iemand waar ik eigenlijk 1 avondje mee gemaild had maar die vond me te jong voor een vervolg
Precies. Internetdaten is leuk voor erbij! Neem het niet al te serieus. Lekker boeiend dat er een keer niet gereageerd wordt op je berichtje!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:46 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Het kan toch ook beiden?
Genoeg mensen die gewoon internetdaten voor de lol en niet uit noodzaak.
Alleen hoor je die nooit klagen.![]()
Mjah, ik heb in beide gevallen niets te verbergen (gehad)...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo. Maar wat ik zo voor de grap gehyved heb .. weet je zo veel meer dan alleen wat hetRP profiel zegt. Wat ik eigenlijk wil zeggen. Vul nog geen plaatsnaam in op RP of iets dergelijks ....
Inderdaad, daarom liep die date wel lekker. Jammer alleen dat zij het "gigantische" verschil tussen 23 en 28 niet kon overbruggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus volgende keer niet teveel chatten en snel afsprekenWerkt voor mij het beste. Je weet globaal wat dingen over iemand om vragen te kunnen stellen en het gesprek op gang te houden, maar je weet nog te weinig om al van tevoren een beeld te vormen. Dat maakt het leuk en spannend, en doordat er nog geen verwachtingen zijn valt het ook niet snel tegen!
tja weet eigenlijk niet waaromquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
iemand die er leuk uit ziet, die werkt of studeert en niet al te dom of wanhopig over komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
En wat is bij jou een leuke jongen?
Fotomodel? Iemand met wie je gewoon de avond vol kan ouwehoeren en het gezellig hebt?
maar heb je ook vaak dates dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja weet eigenlijk niet waarom
het kan leuk zijn
eens in de zoveel maanden zit er echt iets leuks tussen en heb ik een datequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar heb je ook vaak dates dan?
bij mij blijft het meestal oppervlakkig, omdat je er nogal wat moeite in moet stoppen, wat enorm gaat vervelen.![]()
Bij mij is het tot nu toe vaker andersom.. Zoals Motörhead (meen ik) heeft gezongen "the chase is better than the catch" ..quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
bij mij blijft het meestal oppervlakkig, omdat je er nogal wat moeite in moet stoppen, wat enorm gaat vervelen.![]()
maar iemand waar je makkelijk een date mee kunt krijgen die vind ik dan weer saai of niet goed genoegquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij is het tot nu toe vaker andersom.. Zoals Motörhead (meen ik) heeft gezongen "the chase is better than the catch" ..
Ik liep juist tegen punten aan waarvan ik dacht "jij hebt gelogen op je profielquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar iemand waar je makkelijk een date mee kunt krijgen die vind ik dan weer saai of niet goed genoeg
ik weet niet wat het istot nu toe is internet nog niet het juiste middel gebleken
![]()
Sinds wanneer moeten wij mannen onszelf bewijzen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moeite? Doe je echt iets verkeerd hoor!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gothic. En gothic is uit tegenwoordig is het emo.quote:
Tijd is een beter woordquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:43 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Moeite? Doe je echt iets verkeerd hoor!
Sterke opening. Ik heb geen flauw idee wat er staat, maar deze quasi-elitaire opening schrikt meteen alle bouwvak types enzo af. Goeie zet dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Logician het volgende:
Encantado,
Quem procura, sempre encontra, a torto e a direito...
Nooit het woord 'seks' in je profiel zetten. Dan kom je terug als resultaat op de zoekactie op trefwoord 'seks' van duizenden mannenquote:Allereerst 2 dingen:
Ik ben absoluut niet op zoek naar geslijm of heren, dames en stellen die op seks uit zijn. Mocht je het toch willen proberen dan zal je berichtje netjes in de prullebak verdwijnen.
Als je iets mist ben je toch niet echt blij met je leventje. Je hebt een druk bestaan en niet veel ruimte om andere mensen te ontmoeten... Da's weer zo tegenstrijdig. Profielen die het hebben over 'ik heb een druk leventje'... die vrouwen hebben geen tijd voor een vriend of je ziet elkaar eens in de 2 weken. Dat lijkt fair game voor de mannen die zo'n relatie wel leuk lijken. Om de zoveel tijd een goeie wip. Als ik een player was geweest zou ik dat wel proberen. Aanpappen met die lekkere mams die verder toch een druk zelfstandig leven heeft en zo nu en dan goed van bil, tot ze meer wil...quote:Waarom relatie planet?:
Ik ben blij met mijn leventje, maar mis toch iets. Ik heb een redelijk druk bestaan en niet veel ruimte over om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten.
Je komt me over als een zeer zelfverzekerde meid, met een druk leven en grote zelfstandigheid (3 kids!!!). Ik heb het me al eens eerder afgevraagd. Een zelfverzekerde man past zich niet aan jouw leven aan, nee, jij moet je aan zijn leven aanpassen. Hij is niet voor niets zelfverzekerd en heeft de zaakjes goed voor elkaar. Wil je dat? Moet je juist geen wat meer meegaande man die wellicht wat onzeker is (niet te natuurlijk...alles met matequote:Wat zoek ik niet in iemand:
Onzekerheid hoe mooi het omhulsel ook is, is imho gewoon een grandioze afknapper.
Ik hoef ook niet iemand om op te steunen, als ik wil zeuren bel ik mijn vriendinnen wel op, en omgekeerd verwacht ik hetzelfde. M.a.w: Eerst lekker de kat uit de boom kijken voordat we onze rugzakjes leegkieperen dus.
Maakt je profiel veel te lang. Laat dit lekker naar buiten komen tijdens een chatsessie! De eerste selectie is toch vooral uiterlijk. Mensen die zeggen 'ik ben gezellig' of ik 'ben eigenwijs' ... het zegt echt helemaal niets, want zij werken ook maar met hun eigen referentiekader. In de ene omgeving is zo'n persoon 'zelfverzekerd', in een andere omgeving wordt dat als mateloze arrogantie verklaard.quote:Mijn slechte eigenschappen:
<opsomlijstje>
Te cliche. Al die damesprofielen...'t is allemaal wijntje dit muziekje dat en bankhangen omdat ze teruglezend toch schrikken van hun eigen profiel en besluiten aan te geven dat ze niet alleen maar bourgondisch aan het uitspatten zijn in hun drukke zelfstandige leventje vol vriendenquote:ik kan ontzettend genieten van samen romantisch naar mooie muziek te luisteren onder het genot van een wijntje. Maar ik vind het ook erg belangrijk om samen je eigen dingen te kunnen doen, lekker lui op de bank hangen terwijl hij of zij tv kijkt en ik bijv. een spannend boek lees. Gewoon lekker jezelf kunnen zijn bij elkaar.
Da's wel een goeie om te vermeldenquote:Het ultieme muziek moment: O infante - te vinden op youtube
Ik vind dat je bij mannen die een persoonlijk bericht sturen (profiel lezen van de dame, leuke reaktie verzinnen, drie keer nalezen) en dus toch zeker wel een minuut of 10 aan je besteed hebben wel direct duidelijkheid verdienen in de vorm van een geen interessemail. Dat is op zich ook handig voor de heren om te onthouden wie ze allemaal al een mail hebben gestuurd. Dat zijn er vaak honderden in de loop van het jaar. Juist omdat jullie er 3000 krijgen moet je niet alleen een mail sturen naar die ene die het perfect profiel heeft, maar ook naar je 2e,3e,4e,5e tot en met 50e keus om de kans op een reaktie terug wat groter te maken.... met als gevolg dat iedereen dat doetquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lees altijd wel eerst het profiel voordat ik beslis niet of wel te reageren
en een profiel zegt al veel
net alsof een mail sturen zoveel moeite kost?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij mannen die een persoonlijk bericht sturen (profiel lezen van de dame, leuke reaktie verzinnen, drie keer nalezen) en dus toch zeker wel een minuut of 10 aan je besteed hebben wel direct duidelijkheid verdienen in de vorm van een geen interessemail.
Een leuke mail kost wel eventjes ja. En je bent idd niets verplicht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
net alsof een mail sturen zoveel moeite kost?
en dan nog ben ik niets verplicht aan wild vreemde mannen
ik ook maar niet op datingsitesquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een leuke mail kost wel eventjes ja. En je bent idd niets verplicht.
Maar het kost jou ook niet echt moeite.
Ik doe ook wel eens wat aardigs voor vreemden, kosteloos
en toch kun je beter een mail terugsturen!quote:
Stel jij geen eisen aan het uiterlijk van de vrouwen waarop je reageert?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
Uiterlijk zegt niets ... meestal is het een "masker" en kan het een mishandelaar of een mooie-praatjesmaker zijn.
Logi heeft meer dan 1300 reacties gehad, moet je die allemaal een mail sturen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en toch kun je beter een mail terugsturen!
nu moeten er veel mannen in het ongewisse leven![]()
Meen je dat nou? Dit klinkt als "laat ik het maar alleen maar bij de vadsige wijven proberen, want bij de rest maak ik toch geen kans"quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Knipoogje het volgende:
Als ik je fotoboek zie ben je gewoon platgezegd een lekker wijf met flinke cupmaat, dus ik zou niet eens de moeite nemen om te reageren. Knappe dames krijgen veel te veel reakties op RP om op te vallen.
Maar dan is de vraag waarom zitten er zo veel vrouwen op dan. En waarom zijn er zoveel singles in het land. En om eerlijk te zijn, hoe kan het zo zijn dat goed uitziende vrouwen, like yourself, een account nodig hebben. Ik neem aan dat je jullie ook dagelijks lastig worden gevallen op straat van he koffiedrinken. Ergens klopt er iets niet dan .... de dames zijn wel oprecht opzoek (neem ik aan) Maar een goed uitziende vrouw hoeft toch niet zo lang single te zijn ...quote:Op donderdag 1 november 2007 14:46 schreef Logician het volgende:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik geen zin om mijn energie in iets te steken wat toch gedoemd te mislukken is... Bepaalde factoren zijn voor mijn gewoon erg belangrijk.
Heb me nu ong. anderhalve mnd in geschreven en heb nu 1364 reacties... redelijk kansloos dus omdat er gewoon op een paar "grappige" msn gesprekken, echt niets leuks tussen zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |