idd. zo'n paiq is echt te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Borkydude het volgende:
Men kan ook gewoon naar een feestje gaan.
Zekerquote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
zo afentoe kom je wel iets leuks tegen op paiq
Ook andersom dat vrouwen van 40+ met 3 kinderen al dan niet in de pubertijd) op je reageren... Nou laat maar. Als ze niet eens een fatsoenlijke site kunnen maken, sloom is enz enz..quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef vencodark het volgende:
Heb dan een profiel op Knuz maar hóe vaak daar niet van die ouwe lamzakken op reageren. Ik heb echt geen behoefte aan een vent van 36 + en al helemaal niet als ze al zo'n jong hebben thuis!![]()
Écht leuks zit er niet tussen, tot dusver.![]()
Nee jij zet je profieltjes gewoon op alle andere sitesquote:Op maandag 24 september 2007 23:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, en aan datingprofieltjes doe ik niet.
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:42 schreef LazyBones het volgende:
Precies hetzelfde dus alleen jij komt er niet eerlijk voor uit
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
Als het fotoboek ook als datingprofiel telt moet ik toch maar eens een pakkende tekst gaan schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
Nee, ik had het over mevrouw bloodylotte.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
* checkt foboquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
alles stiekem!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
* checkt fobo
...maar daar kom ik ook niet eerlijk voor uit hoor![]()
oeh!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Liquidootje het volgende:
Dat ik dit nu pas zie. Lotte mijn bericht laatst in jouw fotoboek mag je bij deze zien als een versierpoging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |